آغاز چهاردهمین دوره مسابقات ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی زندانیان تهران

مراسم افتتاحیه چهاردهمین جشنواره مسابقات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی مددجویان تهران با شرکت 100 نفر از منتخبین ندامتگاه‌های استان، در گود زورخانه قاسم ابن الحسن(ع) ندامتگاه تهران بزرگ برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، مراسم افتتاحیه چهاردهمین دوره مسابقات ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی ویژه مددجویان استان تهران در گود زورخانه قاسم ابن الحسن(ع)، با حضور مسئولین استان و ندامتگاه تهران بزرگ برگزار گردید.

علی مدبر مدیر ندامتگاه تهران بزرگ در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به میهمانان و تیم‌های شرکت کننده گفت: ورزش باستانی به عنوان یک ورزش سنتی و اصیل ایرانی که دین، مذهب و اخلاق و فرهنگ نیز با آن عجین شده است. بهترین وسیله برای رسیدن به تعالی جسم و روح است.

مدیر ندامتگاه تهران بزرگ ابراز امیدواری کرد با گسترش فضاهای ورزشی و ایجاد محیطی مطلوب برای مددجویان، با استفاده از ظرفیت های موجود در زندان و با ترویج فرهنگ و مرام پهلوانی اقدامات بایسته‌ای انجام داد.

این مسابقات طی دو روز با شرکت 100 نفر از مددجویان ندامتگاه های تهران بزرگ، دماوند، قزلحصار، ورامین، اردوگاه کار درمانی فشافویه و بازداشتگاه اوین برگزار می گردد.

با توجه به اهمیت این دوره از مسابقات، داوران ملی دیدارهای استانی را قضاوت می‌کنند. و نفرات برتر به مسابقات کشوری مددجویان اعزام خواهند شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha