۴۰میلیارد ریال تسهیلات اشتغال بعد از آزادی به زندانیان‌آذربایجان‌غربی تا اسفندماه پرداخت می‌شود

در جلسه تعاملی مدیرکل زندان های استان با مدیر شعب بانک صادرات آذربایجان غربی موضوع چگونگی پرداخت تسهیلات اشتغال برای زندانیان آزاد شده تا پایان سال مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان آذربایجان غربی، طی دیدار مدیرکل زندان ها با مدیر شعب بانک صادرات استان در خصوص پرداخت تسهیلات ویژه حمایتی از زندانیان آزاد شده مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندانیان بررسی شد

در این جلسه احمدی زاده مدیر شعب بانک صادرات استان آذربایجان غربی با برشماری رسالت اجتماعی بانک صادرات استان در اجرای ۳۳ فصل ارائه تسهیلات به اقشار مختلف و مجموعه ها گفت : با تمام مشکلات نظام بانکی در وصول و مسائل اقتصادی بانک صادرات در انجام ماموریت توانمند سازی گروه های هدف که در جهت ایجاد اشتغال و کمک به تولید ملی هستند اندک تعلل نخواهد کرد و با حمایت از این افراد بخصوص زندانیان که از فرایند بازتوانی اجتماعی منتخب و معرفی می شوند را در اولویت قرار می دهد .

فتحی مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی با تقدیر از حسن نظر مجموعه بانکی صادرات در استان آذربایجان غربی در برخورد با مددجویان گفت: در قطع دور تسلسل بازگشت مجدد به زندان جامعه باید شرایط توان بخشی را فراهم نمایند تا فرایند سخت باز توانی اجتماعی برای زندگی سعادتمندانه در بین شهروندان برای همه مهیا گردد.

وی گفت : با اعتماد به فرایند اعطای تسهیلات از سوی بانک صادرات تا پایان سال جاری ۴۰نفر از مددجویان برای ایجاد فرصت اشتغال به شعبات عامل صادرات استان معرفی خواهند شد.

در ادامه با بررسی مسئولین اعتبارات و شعب بانک صادرات استان آذربایجان غربی مقرر گردید تا پایان اسفندماه ۴۰ نفر مددجوی آزاد شده با معرفی مرکز خدمات اجتماعی از تسهیلات بهره مند گردند .

در این جلسه محورهای همکاری در زمینه آزادی زندانیان نیازمند استان توسط حساب خیرین بانک صادرات استان جهت همکاری متقابل بررسی شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha