پرداخت فوق‌العاده یک نوبت حقوق و مستمری به ۱٠۴۹ خانواده زندانیان نیازمند زیرپوشش انجمن شیراز

نشست  هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز با حضور مدیر کل زندان ها، مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز و سایر اعضاء به ریاست دکتر بحرینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان فارس، در این نشست نخست اعضای حاضر درخصوص قرائت دستور جلسه از سوی محمود قربانی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان شیراز، مواردی را به تصویب رساندند و مقرر شد بر اساس پیشنهاد اسحاق ابراهیمی مدیر کل زندان های فارس و نایب رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان مرکز استان، به مناسبت ایام دهه فاطمیه به ۱۰۴۹ خانواده نیازمند زندانیان زیر پوشش انجمن به نام مبارک حضرت زهرا سلام الله علیها به صورت فوق العاده یک نوبت حقوق و مستمری پرداخت شود.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس در این نشست ضمن فدردانی از اقدامات مؤثر و خدمات انجمن حمایت زندانیان شیراز، گفت: ساماندهی و فرایند سازی اقدامات، باعث ارتقای اعتماد مخاطبین خصوصاً جامعه خیرین و بهبود بیش از پیش روند خدمت رسانی به خانواده های زیر پوشش خواهد شد.

سید مصطفی بحرینی با اشاره به ظرفیت جامعه خیرین خارج از کشور و رغبت قابل توجه آنان برای همکاری و ارائه خدمات حمایتی و کمک به جامعه هدف، گفت: باید هر چقدر می توانیم با مدیریت و جلب اعتماد آنان، از این ظرفیت خصوصاً برای افرادی نیازمندی که آن خیران مدنظر دارند؛ استفاده شود.
این مقام ارشد قضایی فارس، در ادامه با پیشنهاد نشست مشترک هیأت مدیره انجمن حمایت شیراز با استاندار فارس، تصریح کرد: استاندار می تواند ظرفیت همکاری و مشارکت مدیران،دستگاه ها و شرکتهای استان را برای خدمت به خانواده های زیر پوشش و رفع مشکلات فراروی انجمن را بالفعل نماید.
رییس هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان شیراز در ادامه با تاکید بر ضرورت استفاده از ظرفیت هیات اصناف استان و سازمان اموال تملیکی استان، گفت:این حوزه ها نیز آمادگی خیلی خوبی برای کمک به برنامه های حمایتی دارند و ما می توانیم از این ظرفیت برای امور خیریه و کمک به خانواده زندانیان استفاده کنیم.
بحرینی همچنین خواستار بررسی و استفاده از تجربیات موفق سایر استان‌های کشور شد و گفت: اقدامات یکساله انجمن شیراز خوب و رو به رشد بوده و با این رویکرد نیز بهترین تجربیات به بهترین روش های کار مبدل می شود.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز فارس، تصویب احداث آموزشگاه رانندگی پایه یک و عضویت انجمن شیراز در جامعه خیریه ها را از جمله اقدامات خوب اخیر توصیف کرد و با ابراز امیدواری پیرامون استفاده از ظرفیت خیریه ها برای توسعه خدمات حمایتی از خانواده ها، بر ضرورت الکترونیکی نمودن فرایندهای اداری و خدماتی اتوماسیون سازی انجمن تاکید کرد و گفت: باید با این رویکرد میزان مراجعات مردم را کاهش و میزان آموزش را افزایش تا مراجعین استفاده بیشتری از مراحل مختلف خدمات بدون نیاز به حضور داشته باشند.
اسحاق ابراهیمی مدیرکل زندان های استان فارس نیز در این نشست با تقدیر ویژه از دادستان به واسطه حمایت از برنامه‌های خدماتی و همت انجمن گفت: به لحاظ اینکه در ایام آیین سنتی یلدا قرار داشتیم و دهه فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها هستیم، از طرفی شرایط اقتصادی جامعه، به خانواده های بی سرپرست مددجویان فشار می آورد؛ ضمن تشکر از خدمات جناب آقای قربانی در انجمن حمایت از زندانیان به واسطه پشتیبانی از خانواده‌های محروم تحت پوشش، پیشنهاد می گردد برکت این نشست در این ایام کمکی خاص به نام مبارک حضرت زهرا در هر حوزه مالی و معیشتی به خانواده ها بیانجامد و تصویب آن را در این جلسه برای خانواده‌ها داشته باشیم.
گفتنی است با موافقت هیأت مدیره انجمن حمایت از زندانیان شیراز مقرر شد یک نوبت حقوق و مستمری به ۱۰۴۹ خانواده زندانیان نیازمند تحت پوشش این انجمن به تبرک نام مبارک حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، پرداخت گردد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha