بازدید رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان رضوی از مرکز نظارت الکترونیک استان

با هدف بررسی نحوه استفاده از ماده ۶۲ قانون مجازات در موضوع نظارت الکترونیک رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح به همراه دادستان دادسرای نیروهای مسلح استان خراسان رضوی از مرکز نظارت الکترونیک استان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان‌های استان خراسان رضوی، در جلسه ای با حضور رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح ، دادستان نظام دادسرای نیروهای مسلح و معاون قضایی و اجرای احکام زندان‌های استان ، نحوه استفاده از ماده ۶۲ قانون مجازات نظارت الکترونیک و تدابیر نظارتی پیرامون این قضیه به منظور استفاده حداکثری از این تاسیس ارفاقی ویژه زندانیان نظامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

چیتی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح و موسایی دادستان نظامی استان استفاده از تاسیسات ارفاقی قضایی در جهت اصلاح مجرمان را اقدامی ارزشمند دانسته و بر استفاده از تمام ظرفیت سازمان قضایی نیروهای مسلح در جهت بهره مندی از این ظرفیت قانونی تاکید کردند.

در ادامه اشجع معاون قضایی و اجرای احکام زندان‌های استان گزارشی از وضعیت زندان سماء (نظارت الکترونیکی) عنوان کرد.

وی افزود: ماده ۶۲ قانون مجازات اسلامی یکی از مترقی ترین قوانین جزایی کشور ما بوده که قانون گذار با هدف حفظ کرامت و تحکیم بنیان خانواده قوانین جایگزین حبس را پایه ریزی کرده است و اداره کل زندانهای خراسان رضوی جزء ادارات پیشرو در این زمینه بوده است.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha