برگزاری آئین معرفی نفرات برتر مسابقات قرآنی زندانیان زن و دختران کانون اصلاح‌وتربیت منطقه 7 زندان های کشور

این دوره از مسابقات قرآنی به صورت ویدئو کنفرانس با حضور چهار استان یزد،کرمان،هرمزگان به میزبانی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان، با اعلام نتایج توسط داوران برجسته استانی،نفرات برگزیده این دوره از مسابقات قرآنی معرفی شدند.

در مراسم اختتامیه حجت الاسلام ابراهیم جهانتیغی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان های استان توفیق میزبانی از خادمان قرآن را سعادتی بسیار ارزشمند بیان کرد و گفت:آرامش خاطر مهمترین نعمت است تجربه نشان داده افرادی هستند که دارای ثروت،پول،مقام و...می باشند اما آرامش روانی ندارند. بهترین راه دسترسی به آرامش برای انسان ها ذکر و یادخداوند است.

جهانتیغی برغافل نشدن انسان ها از مفاهیم قرآن کریم سفارش کرد و در ادامه افزود:تحقق برنامه های اصلاحی و تربیتی در ندامتگاه ها یکی از راه های موثر آن که مورد تاکید اهداف عالیه سازمان زندان هاست اجرای مدون برنامه های قرآنی در سطح زندان ها می باشد.

وی خاطر نشان کرد: فردی که در حبس به سر می برد بهترین فرصت را دارد تا با بازنگری به گذشته خود و نزدیک شدن به خدا با اجرای تعالیم دین تحول در خود ایجاد کند .

در پایان پس از قرائت اسامی نفرات برتر مسابقات قرآنی با اهدای لوح از داوران مسابقات تقدیر و تشکر شد . شایان ذکر است ادارات کل زندان های استان کرمان ،سیستان و بلوچستان و هرمزگان موفق به کسب رتبه های اول تا سوم این دوره از مسابقات قرآنی شدند .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha