مسئولین سازمان قضایی استان کرمانشاه از بند نظامیان زندان مرکزی بازدید کردند

مسئولین سازمان قضایی استان کرمانشاه با حضور در ندامتگاه نظامیان، ضمن پایش زندانیان، با مسئولین زندان مرکزی کرمانشاه، جلسه ای در راستای ارائه خدمات بهتر به نظامیان در بند برگزار کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان کرمانشاه، رئیس، دادستان و قاضی اجرای احکام سازمان قضایی استان کرمانشاه با حضور در ندامتگاه نظامیان،ضمن پایش زندانیان،با مسئولین زندان مرکزی کرمانشاه جلسه ای در راستای ارائه خدمات بهتر به نظامیان در بند برگزار کردند.

مسئولین سازمان قضایی کرمانشاه از بند نظامیان زندان مرکزی بازدید کردند

رئیس سازمان قضایی کرمانشاه در این برنامه دیداری چهره به چهره با نظامیان در بند داشته و ضمن استماع سوالات و ابهامات مطرح شده از سوی ایشان، با دادستان و قاضی اجرای احکام راه کارهای حل مشکلات را بررسی کردند.

سیدمحمد محمودی خطاب به نظامیان دربند،عبرت آموزی از اعمال و رفتار گذشته را راهگشا در زندگی آینده و این امر را توصیه قرآنی و روایات ائمه اطهار(ع) دانست.

مسئولین سازمان قضایی کرمانشاه از بند نظامیان زندان مرکزی بازدید کردند

دادستان نظامی کرمانشاه نیز در این جلسه اعلام کرد باتوجه به در پیش بودن شب یلدا به افراد واحد شرایط مرخصی تعلق خواهد گرفت و مضافا اینکه جهت تامین هزینه های خانواده های زندانیان معسر، 8 بسته معیشتی ویژه یلدا هر کدام به مبلغ تقریبی 6 میلیون ریال از سوی سازمان قضایی کرمانشاه اهدا شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha