از فرصت زندان برای تغییر در رفتار استفاده کنید

حجت الاسلام و المسلمین بنیادی در سفر یک روزه خود به شهرستان خدابنده با حضور در بازداشتگاه این شهرستان با زندانیان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، با هدف بررسی و رسیدگی به مشکلات زندانیان بازداشتگاه خدابنده حجت الاسلام و المسلمین بنیادی با همراهی مسئول بازرسی اداره کل ضمن حضور در اتاق های زندانیان به صورت چهره به چهره با آن دیدار و در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفت .

در این دیدار مدیر کل زندان های زنجان ضمن بررسی وضعیت تغذیه، بهداشت و درمان و برنامه‌ های اصلاحی و تربیتی در جمع زندانیان گفت: محدودیت های زندان را به یک فرصت تبدیل و از اشتباهات گذشته عبرت بگیرید و آماده حضور در جامعه شوید.

بنیادی افزود: اعتیاد به مواد مخدرریشه بسیاری از گرفتاری های زندانیان بوده و جرایم متعدد به مصرف مواد مخدر ارتباط دارند و دوران حبس شرایط ترک این مواد خانمان سوز را برای شما فراهم کرده است.

مدیر کل زندان های استان در پایان خاطرنشان کرد: قطعا اعضای خانواده شما چشم به راه بازگشت شما هستند پس بهتر است برای پایان دادن به دغدغه‌های عزیزانتان پس از آزادی از زندان مرتکب اشتباهات گذشته خود نشوید.

لازم به توضیح است در این بازید کارگاه های اشتغال خیاطی و قل مزنی بازداشتگاه نیز مورد بازدید مدیر کل زندان های استان قرار گرفت و در خصوص توسعه برنامه های حرفه آموزی و اشتغال تاکیدات لازم ارائه شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha