دیدار و رسیدگی مدیران زندان‌های خوزستان به درخواست‌های زندانیان استان

در راستای اجرای برنامه ابلاغی مدیر کل زندانهای استان مبنی بر اجرای طرح تخلیه روانی و دیدار روزانه مدیران زندان ها با زندانیان، مدیران و روسای زندانهای استان در اوقات مختلف با زندانیان دیدار و به درخواست‌های آنان رسیدگی می‌کنند، این دیدارها با رسیدگی های ویژه مشاوره و مددکاری همراه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خوزستان، احمد رضا زاده مدیر زندان مرکزی اهواز در این ارتباط می گوید: در اوقات مختلف اداری، بعد از وقت اداری و همچنین ایام تعطیل در محل خوابگاه‌ ها حاضر شده و از نزدیک دیدار چهره به چهره با زندانیان برقرار میشود. در این دیدارها ضمن استماع مسائل و مشکلات آنان به لحظه دستور لازم جهت رسیدگی به موارد تقاضا شده را صادر میشود. وی میگوید: در این دیدار غالبا معاون زندان، مسئولین مددکاری، قضایی،مدیرداخله و و مسئول دفتر روابط عمومی و پیگیری ندامتگاه نیز حضور دارند.

مدیر زندان مرکزی اهواز نقش دیدار چهره به چهره با زندانیان و رسیدگی های مددکاری و مشاوره به صورت جمعی یا فردی برای آنان را در تخلیه فشارهای روانی آنان و مهیا نمودن ذهن و ظرفیتشان برای فراگیری آموزه ها و هنجارهای اجتماعی و تربیتی بسیار موثر می داند.

 دیدار و رسیدگی مدیران زندانهای خوزستان به درخواست های زندانیان استان

داوود بیاتی رئیس اداره زندان شهرستان بهبهان هم می گوید: این برنامه را همه روزه در آغاز ساعت اداری یا در پایان ساعت اداری و ایام تعطیل در دستور کار دارد. وی نیز به همراهی مسئولین حوزه های قضایی مددکاری و فرهنگی در محل اندرزگاه و هواخوری مرکزی ندامتگاه با زندانیان دیدار می نماید و زمان اجتماع درخواست های آنان دستورات لازم را به منظور رسیدگی به موارد مطرح شده اتخاذ می نماید.

اما حسن سالاری مجد رئیس اداره زندان آبادان موضوع دیدار عمومی با زندانیان و اجرای طرح تخلیه روانی را غالباً آغاز روز و در جمع زندانیان در هواخوری پس از انجام دعای روزانه و نرمش صبحگاهی معمول می‌دارد و می‌گوید: با این فرایند زندانیان سحر خیز شده و تشویق می شوند تا در فعالیت های جمعی و ورزش های همگانی حضور پیدا کنند.

انتهای خبر/.

 دیدار و رسیدگی مدیران زندانهای خوزستان به درخواست های زندانیان استان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha