بازدید مدیرکل زندان‌های کردستان از محل سکونت خانواده زندانیان نیازمند

به مناسبت شب چله و جشن یلدا، مدیرکل زندان های استان کردستان، معاون سلامت، اصلاح و تربیت و مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان سنندج با حضور در منزل خانواده مددجویان زندان مرکزی این شهر با اهداء بسته های معیشتی و هدیه نقدی با آنان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های کردستان، مدیرکل زندان‌های کردستان، به همراه مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان سنندج به دیدار خانواده زندانیان نیازمند این شهرستان رفت.

بازدید مدیرکل زندان‌های کردستان از محل سکونت خانواده زندانیان نیازمند

در این دیدار چند ساعته، مدیرکل زندان‌ها پس از شنیدن مشکلات خانواده نیازمند زندانیان در خصوص رفع آن‌ها دستوراتی را صادر کرد. محمدی، مدیرکل زندان‌های کردستان در این دیدارها با تأکید بر رفع مشکلات خانواده‌های زندانیان گفت: غفلت از خانواده زندانیان می‌تواند آسیب‌هایی جبران‌ناپذیری به آینده جامعه وارد کند، از طرفی نباید خانواده زندانی که مرتکب هیچ گناهی نشده است در نبود سرپرست خانواده دچار سختی شود.

محمدی افزود: نهادهای حمایتی اداره کل زندان‌های استان کردستان با حضور و سرکشی‌های پیوسته از منازل خانواده زندانیان از نزدیک با مشکلات آن‌ها آشناست و در حوزه‌های مختلف اعم از معیشتی، قضایی، مسکن، تحصیل و ... خدمات قابل‌توجهی را ارائه می‌دهد.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان، اشتغال زندانیان و خانواده‌های آنان را یکی از راه‌های برون‌رفت از کاهش جمعیت کیفری برشمرد و از همه صاحبان اندیشه و کارآفرینان دعوت کرد تا درزمینهٔ اشتغال و توانمندسازی زندانیان و خانواده‌های آنان طرح‌ها و ایده‌های خود را به این اداره کل ارائه کنند.

بازدید مدیرکل زندان‌های کردستان از محل سکونت خانواده زندانیان نیازمند

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha