زندانیان هر هفته با مسئولین دیدار می‌کنند

مدیرکل زندان‌های استان ایلام و مسئولین ستادی در یک هفته گذشته از مجتمع حرفه‌آموزی و کاردرمانی، زندان مرکزی، زندان دره‌شهر و بازداشتگاه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان ایلام، دیدار با زندانیان و بازدید از وضعیت اجرای برنامه های اصلاحی و تربیتی در استان ایلام به صورت هفتگی انجام می شود.

مجید احسانی مدیرکل زندان های استان ایلام به صورت دوره ای و شبانه از زندان ها بازدید کرد و با زندانیان و سربازان وظیفه دیداری چهره به چهره داشت.

احسانی گفت: تحقق برنامه های سازمانی با هدف اثربخشی مطلوب اقدامات بازپرورانه در دستور کار است و خدماتی که در سطح زندان ها ارائه می شود توسط کمیته بازدیدکننده پایش و سنجش می شوند. وی افزود: یکی از راهکارهای کاهش بار روانی زندانیان که ناشی از تحمل حبس و دوری از خانواده و جامعه است، دیدارهای مستمر و پیگیری مشکلات آنان است.

زندانیان هر هفته با مسئولین دیدار می‌کنند

مدیرکل زندان های استان ایلام با اشاره به تاثیر فعالیت های فرهنگی در باز اجتماعی کردن زندانیان، گفت: نقش فعالیت های فرهنگی زندان و ابعاد آن از جمله ارتقاء سطح آگاهی و دانش علمی زندانیان، پرکردن اوقات فراغت آنان، ارتقاء سطح ارزش های دینی و اخلاقی زندانیان، ارتقاء سطح سلامتی و تغییر نگرش زندانیان نسبت به جرم در اصلاح و تربیت و بازگشت زندانی به جامعه بسیار پررنگ و حائز اهمیت است و در زندان های استان به این مقوله توجه می شود.

گفتنی است در بازدید از زندان ها، از زندانیان فعال در حوزه فرهنگی و قرآنی توسط مدیرکل زندان های استان تجلیل شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha