سربازان وظیفه ندامتگاه تهران بزرگ به اردوی زیارتی قم اعزام شدند

در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و با هدف ارتقاء روحیه خدمتی سربازان وظیفه مجتمع اردوی سیاحتی زیارتی حرم مطهرحضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی زندان های استان تهران، در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و با هدف ارتقاء روحیه خدمتی سربازان وظیفه مجتمع اردوی سیاحتی زیارتی حرم مطهرحضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

سرپرست مجتمع  ندامتگاه تهران بزرگ با اعلام این خبر گفت: با توجه به شرایط کاری در محیط زندان این اردو جهت افزایش انگیزه خدمتی و از همه مهمتر ارتقاء روحیه جوانی و شادابی پرسنل وظیفه انجام گرفت و طبق برنامه 35 نفر از سربازان به این اردو اعزام شدند

مزدارانی ادامه داد: با توجه به این که از یک طرف سربازان نقش فعالی را در زندان داشته و بخشی از حجم و فشار کاری موجود در ندامتگاه بر دوش این عزیزان می باشد و از طرفی دیگر با در نظر گرفتن دوری سربازان از خانواده های خود، برنامه های فرهنگی و اردوهای سیاحتی، زیارتی نقش بسزایی را در بالا بردن روحیه سربازان وظیفه و همچنین کاهش آسیب در داخل زندان خواهد داشت.

شایان ذکر است با توجه به تاثیر این برنامه ها، برگزاری اردوهای سیاحتی و زیارتی سربازان وظیفه در دستور کار واحد فرهنگی مجتمع می باشد و به صورت ماهیانه و فصلی برگزار می شود.

انتهای خبر/



 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha