اردوی فرهنگی و تفریحی سربازان وظیفه زندان‌های استان قزوین برگزار شد

در راستای افزایش روحیه خدمتی و نشاط کارکنان وظیفه وهمچنین تشویق سربازان برگزیده اولین المپیاد ورزشی، اردوی فرهنگی و تفریحی یک روزه به مقصد دیورش گیلان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان قزوین، اردوی یک روزه فرهنگی وتفریحی با حضور فرمانده یگان حفاظت و جمعی از سربازان برگزیده اولین المپیاد ورزشی زندانهای استان به مقصد منطقه گردشگری دیو رش استان گیلان برگزار گردید.

سرهنگ علی قهرمانی در جریان برگزاری این اردو اظهار داشت: هدف از برگزاری اردوهای فرهنگی برای سربازان، ایجاد انگیزه خدمتی و بستر مناسب برای افزایش روحیه خودسازی و توان جسمی و روحی و همچنین افزایش اعتماد به نفس در بین آنهاست.

فرمانده یگان حفاظت زندانهای استان، سربازان را مظهر نشاط امید و لبریز از عشق و محبت به کشور و مردم دانست افزود: باهمکاری اداره فرهنگی وتربیتی زندانهای استان اقدامات موثری در زمینه های فرهنگی، هنری و ورزشی کادر رسمی و وظیفه یگان حفاظت انجام می شود؛ که از میان آنها میتوان به برگزاری کلاس ها ومسابقات ورزشی، اردوها، برنامه‌های کوهپیمایی و مناسبتهای مذهبی اشاره کرد.

وی ضمن تشکر وقدردانی از مساعدت های مدیرکل زندانهای استان برای توسعه برنامه های حمایتی و فرهنگی سربازان وظیفه خاطر نشان کرد: در برنامه ها ومناسبتهای مختلف با حضور مدیرکل زندانها و مسؤلین استانی از سربازان وظیفه فعال اجتماعی، فرهنگی و ورزشی، قدردانــی و تجلیل بعمل می آید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha