نخبگان منطقه 7 سازمان زندان‌ها به رقابت علمی پرداختند

240 نفر از کارکنان سازمان زندان‌ها در اولین آزمون جامع نخبگان که صبح روز پنجشنبه برگزار شد، توان علمی خود را مورد محک قرار دادند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، سید حشمت‌اله حیات‌الغیب با اعلام برگزاری آزمون نخبگان سازمان زندان‌ها اظهار داشت: براساس برنامه‌های تحولی و نوآورانه سازمان در سال اخیر و در راستای شناسایی نیروهای با استعداد، نخبه و توانمند جهت تصدی پست‌های مدیریتی آزمون جامع در سطوح مختلف سازمانی انجام شد.

مدیر کل زندان‌های استان تهران ادامه داد: بر این مبنا فراخوان طرح شناسایی نیروهای مستعد و نخبه با تاکید بر جانشین‌پروری صورت گرفت که 240 نفر از کارکنان داوطلب استان‌های تهران، البرز، قزوین، سمنان و مازندران همزمان با مناطق دیگر به رقابت پرداخته، توان علمی خود را مورد محک قرار دادند.

وی تصریح کرد: آزمون جامع در بخش‌های مختلف تحصیلی و قضایی و سایر موارد مرتبط با زندانبانی برگزار گردید و منتخبان در کانون‌های ارزیابی شایستگی عمومی مدیران حرفه‌ای، پس از گذراندن دوره تخصصی، در بانک اطلاعات نیروی انسانی عضو خواهند شد.

حیات‌الغیب افزود: شایستگی و شناسایی نیروهای نخبه مجموعه ویژگی‌هایی است که در نیل به اهداف سازمانی نقش عمده‌ای دارد. این شایستگی‌ها شامل دانش، مهارت‌ها، توانایی‌ها، ایده‌پردازی و نوآوری می‌شوند.

مقام عالی زندان‌های استان تهران تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های کلان نوین سازمان زندان‌ها، نخبه‌گرایی و شایسته گزینی براساس مهارت‌های مدیریتی و سرپرستی صورت خواهد گرفت و نتایج آزمونی که امروز برگزار خواهد شد، از سوی مرکز آموزشی و پژوهشی کشور اعلام می‌گردد.

شایان ذکر است: این آزمون در سال‌های آینده نیز برگزار می‌گردد و مدیران ارشد زندان براساس نمرات کسب شده قبول شدگان انتخاب خواهند شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha