رسیدگی ۱۹۲ قاضی به درخواست ۱۳۷۴ زندانی در زندان‌های آذربایجان‌غربی

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی در برنامه ای هماهنگ به همراه ۱۹۲ قاضی دیگر از زندان‌ها و بازداشتگاه های استان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، عصر روز یک شنبه ۲۰ آذر ماه در برنامه ای هماهنگ ناصر عتباتی، رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی به همراه ۱۹۲ قاضی دیگر از زندان‌ها و بازداشتگاه های استان بازدید کردند.

در این بازدید ۴ ساعته عتباتی رئیس کل ،مجیدی دادستان مرکز استان، معاونین قضایی و قضات عالی قضایی و هیات ارزیابی حقوق شهروندی در مرکز استان و روسا و دادستان‌های حوزه های قضایی ضمن بازدید از بندهای زندان و بررسی وضعیت مددجویان در دیدارهای چهره به چهره با تعداد کثیری از زندانیان به درخواست‌های آنان رسیدگی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر کردند.

این بازدیدها آثار و برکاتی داشت که از جمله نتایج آن می توان ضمن رسیدگی به ۱۳۷۴درخواست، با آزادی ۳۹ مددجو، موافقت با آزادی مشروط ۳۶ نفر، موافقت با مرخصی منجر به آزادی ۳۹ نفر، موافقت با درخواست عفو ۴۰ نفر، موافقت با تعلیق مجازات ۲۱ نفر، اعطای مرخصی به ۱۹۲۰ نفر، موافقت با اشتغال ۶۷ نفر، موافقت با تخفیف مجازات ۱ نفر، تجمیع مجازات ۳ نفر و موافقت با درخواست پابند الکترونیک ۳۳ نفر اشاره کرد.

عتباتی در حاشیه این بازدید گفت: بازدیدهای با برنامه و هدفمند از زندان‌های استان برای بررسی وضعیت قضایی زندان‌ها و زندانیان در دستور کار دادگستری استان قرار دارد و به صورت مرتب تا پایان سال اجرا خواهد شد.

وی افزود:این بازدیدها همیشه دارای آثار و برکاتی برای مددجویان است که شامل حال آنها می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha