انجام بیش از ‌2 هزار بازدید توسط قضات از زندان‌های استان کرمان

مدیرکل زندان‌های استان کرمان در بازدید رئیس‌کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و تعدادی از قضات دادسرای عمومی و انقلاب از بازداشتگاه موقت کرمان، گفت: در سال جاری، بیش از 2 هزار بازدید قضات از زندان‌های استان کرمان صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، کمیسیون عفو با حضور اعضاء در دفتر مدیرکل زندان‌های استان کرمان برگزار و پس از آن ضمن حضور در بازداشتگاه موقت با متهمین دیدار و گفت‌وگو کردند. در این بازدید سیدمجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان در خصوص حضور مقامات قضایی استان در زندان‌ها، گفت: از ابتدای سال جاری بیش از 2000 بازدید قضات از زندان‌های استان صورت گرفته که این امر در زندان‌ها موجب بالا رفتن روحیه کارکنان و تسهیل در امور قضایی زندانیان می‌شود.

حجت‌الاسلام حمیدی رئیس‌کل دادگستری استان، دادستان مرکز استان و تعدادی از قضات دادسرای عمومی و انقلاب، پس از بازدید از قسمت‌های مختلف بازداشتگاه با حضور در جمع مددجویان با آنها به صورت چهره به چهره دیدار و به مشکلات قضایی مددجویان رسیدگی کردند.

حجت‌الاسلام حمیدی در جمع مددجویان ضمن استماع صحبت های زندانیان دستورات لازم را جهت رفع مشکلات قضایی از جمله فک قرار، اعسار، صلح و سازش و ....صادر کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha