درآمد پایدار انجمن‌های حمایت زندانیان با فعالیت‌های اقتصادی محقق می‌شود

مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی از مجتمع تجاری در حال تکمیل انجمن حمایت زندانیان ارومیه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی، مدیرکل زندانهای استان از مجتمع تجاری در حال ساخت و تکمیل انجمن حمایت زندانیان ارومیه بازدید کرد.

مراد فتحی با همراهی رئیس مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت های بعد از خروج زندانیان استان از کلیه بخش های مجتمع تجاری ۴۵۰۰ متری انجمن حمایت زندانیان ارومیه بازدید و بر تسریع در تکمیل آن تاکید کرد.

وی بر راه اندازی کلیه توان اقتصادی انجمن های حمایت زندانیان در امر تولید ثروت با تدبیر و بکارگیری مشاوران اقتصادی مجرب و خیّر توصیه کرد و با اشاره به ظرفیت اقتصادی درآمد زایی انجمن حمایت زندانیان ارومیه بر رونق بخشی امورات اشاره کرد و گفت: در آمد انجمن حمایت زندانیان برای حمایت از قشر آسیب پذیر جامعه و مددجویان تحت پوشش صرف می شود و هر چقدر تولید ثروت با انجام فعالیت های اقتصادی مشروع داشته باشید بر مولد بودن خانواده زندانیان و کمک به خودکفایی در جهت تامین نیازهای آنها کمک شایانی می کنید.

مجتمع تجاری انجمن حمایت زندانیان ارومیه در محل تجاری شهر در ۴ طبقه به ابعاد ۴۵۰۰ متر مربع در حال ساخت و تکمیل می باشد .

انتهای خبر/

درآمد پایدار در انجمن‌های حمایت با فعالیت‌های اقتصادی به نفع خانواده‌زندانیان‌نیازمند درآمد پایدار در انجمن‌های حمایت با فعالیت‌های اقتصادی به نفع خانواده‌زندانیان‌نیازمند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha