مجاهدان اصلاح و تربیت زندان‌ها پیشگامان جهاد تبیین هستند
دیدار مراد فتحی مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه

مدیرکل جدید زندانهای استان با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی، مراد فتحی مدیرکل جدید طی دیداری با حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در زمینه های فرهنگی و تربیتی زندانیان گفتگو کرد.

در این دیدار نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه با تبریک انتصاب مراد فتحی ؛ به رسالت سنگین و بسیار ارزشمند زندانبانی اسلامی اشاره نمود و گفت : آموزه های دینی اسلام غنی ترین منابع تربیتی برای اصلاح رفتار در فرصت حبس هست و باید مسئولین و مربیان زندان مجهز به علم تبیین و روشنگری در اصلاح نفوس به خطا رفته باشند .

وی گفت : علم و آگاهی زندانبان مسلمان به فلسفه شغل خطیر خود وی را مجاهد میدان عمل برای تغییر رفتار های ناهنجار جامعه می کند و یان نیاز به تربیت نیروی انسانی متعهد و مجرب در سیستم سازمان زندانها می باشد که با هوشیاری تامین امنیت در جهت تبیین و روشنگری پیشگام تربیت اسلامی برای قطع زنجیره تکرار جرم باشد.

حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی قریشی ادامه داد: همین هوشیاری فرزندان مسلمان در زندانها باعث دلسردی و خستگی معاندین و ضدانقلاب از هجمه تبلیغاتی به زندانها را باعث شد.

فتحی مدیرکل زندانها با ابراز خرسندی از نکته نظرات تربیتی نماینده ولی فقیه در استان گفت: انجام رسالت مهم زندانبانی اسلامی با متد نوین و تغییر در نگرش زندانیان همت عمومی مسئولین و نهادهای مرتبط را می خواهد وباید افراد مومن و انقلابی در قالب گروه های جهادی و پژوهشی به یاری قشر تلاشگر زندانبانان بیایند و در این راستا انجام فعالیت های فرهنگی جالب برای گروه های هدف در زندانها نیاز به روحیه انقلابی و اقدام متفکرانه می خواهد.

وی گفت : زندان ها در جامعه اسلامی سنگر مصلحان بی ادعایی هستند که شبانه روز در کار سخت خود مومنانه برای تربیت شهروندان در حبس خود جهت زندگی سالم اجتماعی با حداقل امکانات می کوشند و حمایت های علما ، دانشگاهیان و مردم خیّر دلگرمی ساختن فردای بهتر برای همنوعان می باشد و در حقیقت میدان عمل با هجمه دشمن امروز سنگر اصلاح و تربیت زندانها می باشد .

انتهای خبر/

مجاهدان اصلاح و تربیت زندانها،پیشگامان جهاد تبیین هستند مجاهدان اصلاح و تربیت زندانها،پیشگامان جهاد تبیین هستند

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha