امضای تفاهمنامه همکاری اداره‌کل زندان‌ها و حوزه علمیه استان چهارمحال و بختیاری

به منظور ارتقاء سطح برنامه های مذهبی، قرآنی، اصلاحی و تربیتی زندانیان، تفاهم نامه همکاری مشترک اداره کل زندانها و مرکز مدیریت حوزه های علمیه استان چهارمحال و بختیاری امضاء شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان چهارمحال‌وبختیاری، حجت الاسلام اسحاق سعیدی در بازدید از برنامه های فرهنگی و تربیتی زندان مرکزی شهرکرد گفت: هم افزایی نهادهای فرهنگی باعث کاهش آسیب به جامعه می شود.

سعیدی فرصت و فضای زندان را برای فعالیت های اصلاحی و تربیتی بی نظیر توصیف کرد و گفت: در این بازدید سختی کار زندان بانی و چالش های فعالیت های فرهنگی در زندان شدم و امیدوارم تلاش مجاهدانه کارکنان زندان های استان در تربیت و بازاجتماعی شدن زندانیان نزد خداوند مأجور باشد.

مدیر کل زندان های استان نیز با قدردانی از همکاری حوزه های علمیه سراسر استان با مجموعه های کیفری گفت: حجم بالای برنامه های فرهنگی، تربیتی، دینی و قرآنی در زندان ها نیازمند تعامل گسترده، طراحی خلاقانه، ایده های نو و فعالیت جهادی شبانه روزی است.

حیدری شناخت نقاط آسیب فرهنگی و دینی را خواستار شد و افزود: شناخت عوامل آسیب زا در تربیت اجتماعی کمک می کند که با نگاهی چند وجهی برنامه های اصلاحی و تربیتی زندانیان را پیش ببریم و در این مسیر حضور روحانیون مسلط به مبانی دینی و آگاه به مسائل اجتماعی و سیاسی در بین زندانیان راه گشا خواهد بود.

در پایان بازدید تفاهمنامه همکاری با محوریت ارتقاء سطح دانش و مهارت روحانیون، تهیه محتوای مناسب دینی و برگزاری دوره های دانش افزایی به امضای مدیر کل زندان های استان و مدیر حوزه های علمیه استان رسید.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha