تجلیل از فرزندان مددجویان اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان اصفهان

غلامحسن حبیبی سرپرست اردوگاه از توزیع کارت هدیه ‌ویژه عید سعید غدیر خم میان فرزندان مددجویان اردوگاه که نامشان مزین به علی بود، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ؛ حبیبی در آئین نهضت کمک های مومنانه ویژه عید غدیر خم اظهار داشت: به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید بزرگ غدیر خم؛ کارت هدیه در قالب آئین سراسری نهضت کمک های مومنانه انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مبارکه به فرزندان خانواده های آسیب دیده و کم برخوردار استان که نامشان مزین به علی بود ، اهدا شد.

در این مراسم که ابوالحسنی ریاست دادگستری و کافی دادستان شهرستان مبارکه نیز حضور داشتند ، ابوالحسنی اظهار داشت : درست است که سرپرست خانواده دچار لغزش شده و الان در زندان به سر میبرد ولی فرزندان و خانواده این عزیزان را از یاد نبرده ایم .

وی در ادامه گفت : آحاد مختلف جامعه نسبت به خانواده زندانیان مسئولیت اجتماعی دارند و بی تفاوتی نسبت به خانواده زندانیان منجر به وقوع آسیب‌های اجتماعی خواهد شد.

در ادامه این مراسم که با توزیع نهار و میوه بین خانواده مددجویان ادامه داشت ، از دختران محجبه مددجویان نیز بمناسبت هفته‌ی عفاف و حجاب نیز تقدیر شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha