بازدید مدیرکل زندان‌های اصفهان و نماینده مردم نطنز در مجلس از زندان کاشان

بابایی مدیرکل زندان های استان اصفهان به همراه فیروزی پور نماینده مردم حوزه انتخابیه شهرستان نطنز، رئیس اتاق بازرگانی کاشان و جمعی از خیران کاشانی از زندان شهرستان کاشان بازدید کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان، با هدف بررسی مسائل و مشکلات زندان شهرستان کاشان با حضور مدیرکل زندان های استان ،نماینده مردم حوزه انتخابیه شهرستان نطنز، رئیس اتاق بازرگانی، جمعی از خیران کاشانی ، مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان و رئیس ستاد دیه کاشان نشست چند ساعته برگزار شد.

دراین دیدارکه به دعوت سرپرست اداره زندان کاشان و در راستای استفاده از پتانسیل خیران و نهادهای دولتی در رفع مشکلات زندان جدید کاشان و ایجاد اشتغال پایدار برای زندانیان و خانواده های آن انجام گردید،از مجموعه زندان قدیم برای راه اندازی سالن های اشتغال مددجویان و خانواده ها نیز بازدیدشد.

در ادامه نیز از زندان جدید بازدید و از نزدیک با مشکلات مددجویان و طرح های کارآفرینی و راه های رهایی و آزادی زندانیان از بند جهت همیاری بیشتر آگاه شدند.

.در این نشست و بازدید بابایی مدیر کل زندان های استان ضمن تشریح راه حل های پیشنهادی برای اشتغال و کاهش جمعیت کیفری و صیانت از خانواده های مددجویان خواستار حضور هرچه بیشتر خیرین و مسئولین شهرستان در این امر شد.

فیروزی پور نماینده مردم شهرستان نطنز در مجلس شورای اسلامی نیز همکاری و پیگیری مشکلات و رفع موانع موجود در زمینه راه های اشتغال زندانیان و کمک به زندان را اعلام کرد.

خیرین ومسئولین اتاق بازرگانی استان نیز آمادگی خود را در راستای رفاه بیشتر و کمک به مجموعه خدوم زندان اعلام و پیرامون تکمیل سالن ورزشی زندان جدید،اشتغال مجموعه زندان قدیم و همچنین در بخش اشتغال مددجویان دارای تامین و همچنین خانواده زندانیانی که جویای کار هستند با شرایطی که دیگر کارگران شاغل در کارخانجات تولیدی مثل بیمه ، اضافه کار ، راندمان و . ‌. . شاغل هستند به کار گیری نموده و پس از پایان حبس نیز در صورت تمایل به ادامه همکاری در همانجا مشغول به کار باشند

در ادامه نیزبابایی مدیر کل به همراه فیروزی پور نماینده مجلس از داخل اندرزگاه ها و بند نسوان بازدید وبا مددجویان دیدار چهره به چهره داشتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha