نشست بصیرت‌افزایی با حضور کارکنان در زندان شهرستان شهرضا

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا در نشست بصیرت افزایی درجمع کار کنان و نیروهای وظیفه زندان این شهرستان به موضوع مهم دشمن شناسی پرداخت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ،با هدف بصیرت افزایی و ار تقاء سطح آگاهی پرسنل وظیفه یگان حفاظت زندان و آگاه سازی آنان در برابر توطئه های اخیر دشمنان اسلام و نظام حجت السلام ترکان رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی شهرضا در جمع رئیس ،مسئولین‌و نیروهای وظیفه زندان این شهرستان به ایراد سخن پرداخت.

وی در جمع پرسنل نمازگزار این زندان گفت :امروزه دشمن شناسی اولین موردی است که باید به آن پرداخته شودو اگر دشمن را به خوبی نشناسیم نمی‌توانیم به درستی با آن مقابله کنیم.

وی با تشریح تاریخ کشور آمریکا گفت: خالص‌ترین حکومت صهیونیستی رژیم آمریکاست و هیچ مشروعیتی ندارد. وی در ادامه گفت : اسرائیل در حالی جهان را به بی دینی دعوت می‌کند که خود با این عملش به آموزه‌های دینی خود عمل می‌کندو مسلما آنچه امروز رخ می‌دهد محصول و خروجی تفکرات و برنامه ریزی‌های صهیونیسم‌ها در دهه‌های اخیر است.

وی در خاتمه خطاب به نیروهای یگان حفاظت گفت : ناامنی برای همه قشر جامعه بد و نامطلوب است لذا اگر اتفاقی بیفتد همه جامعه متضرر می‌شوند، بنابراین در این مقطع از زندگی شما بعنوان سرباز نقش مهمی در تامین امنیت بر عهده دارید که نباید از آن غافل شوید .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha