مدیرکل زندان‌های اصفهان از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان بازدید کرد

بابایی مدیرکل زندانهای استان اصفهان به صورت سرزده از اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان بازدید و از نزدیک با کارکنان، نیروهای وظیفه و مددجویان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، علیرضا بابایی مدیرکل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی اصفهان بصورت سرزده ضمن حضور در اردوگاه و بازدید از این مرکز با زندانیان دیدار چهره به چهره داشته و با آنان به بحث و گفتگو نشست.

این مقام مسئول زندانهای استان که سرهنگ مرادی فرمانده یگان حفاظت اداره کل وی را همراهی می کرد در بدو ورود با کارکنان دیدار و با قدردانی از فعالیتهای انجام گرفته در این زندان بر هوشیاری، تعهد و انضباط کاری و دقت نظر در انجام وظایف تاکید کرد.

عضو شورای قضایی استان سپس با حضور در اندرزگاه جوانان به دیدار مددجویان بند جوانان رفته و طی سخنانی زندان را محلی برای خلوت با خود و ندامت و پشیمانی از گذشته دانست و اظهار داشت، گرد و غبار ناشی از گناه بر دل جوان به زودی و به راحتی پاک و شسته می شود و شما می توانید توبه کنید و اگر توبه شما توبه نصوح یعنی توبه واقعی باشد، خدای بخشنده و مهربان توبه شما را می پذیرد.

مدیر کل زندانهای استان در پایان بر استفاده حداکثری از ظرفیت های قانونی جهت کمک به بازگشت زندانیان و کاهش جمعیت کیفری تاکید و بیان داشت: با انجام جلسات و نشست های متعدد با مقامات قضایی استان و تعامل خوب با آنان این موضوع بصورت جدی پیگیری می شود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha