تعامل و همدلی مجموعه قضایی با زندان‌های استان کرمان مشهود است

مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان‌ها در جلسه کمیته امنیتی زندان‌های کرمان که به صورت ویدیو کنفرانس با سایر مدیران و رؤسای زندان‌های استان کرمان برگزار شد گفت: پیگیری و رسیدگی پرونده‌های قضایی و گفتگوی حضوری با زندانیان، نشان از تعامل و همدلی دستگاه قضا و اداره‌کل زندان‌های کرمان دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، جلسه کمیته امنیتی با حضور دکتر سلیمانی مدیرکل بهداشت و درمان سازمان زندان‌های کشور، دکتر کیامینی، ضیائی و عیسایی، کارشناسان سازمان زندان‌های کشور، حسینی مدیرکل زندان‌ها استان کرمان، رؤسای ستادی، مدیر و رؤسای زندان‌ها، در حوزه‌های امنیتی، انتظامی، بهداشت و درمان و حقوق شهروندی در سالن شهید سلیمانی اداره‌کل زندان‌ها برگزار گردید.

سید مجتبی حسینی مدیرکل زندان‌های استان به ارائه گزارشی از جمعیت کیفری استان و اقدامات انجام شده در خصوص امنیت زندان‌ها با عرض خدا قوت به مدیرکل دفتر بهداشت و درمان سازمان و هیئت همراه گفت: حضور بازرسان مایه خیر و برکت برای زندان‌های استان بوده و قطعاً رهنمودهای این تیم کارشناسی باعث رشد و تعالی زندان‌های استان خواهد شد.

دکتر سلیمانی ضمن تشکر از مدیرکل و کارکنان زندان‌های استان، به تعامل بالای مدیرکل استان با دیگر ارگان‌ها و مسئولین استانی، اشاره کرد و گفت: رسیدگی به پرونده‌ها، عرض حضوری قضات و اقدامات قانونی، نشان از تعامل و همدلی مجموعه قضایی با زندان‌های استان کرمان است.

دکتر کیامینی رئیس اداره سلامت و روان سازمان زندان‌های کشور، ضمن تقدیر از اقدامات عمرانی انجام شده توسط مدیرکل زندان‌های استان کرمان گفت: در حوزه تغذیه نیز اتفاقات خوبی رقم خورده که در بازدید ما از زندان‌ها، بسیار مشهود بود.

کیامینی، یکی از راه‌های مدیریت امنیت زندان‌ها را افزایش عرض‌های حضوری مدیران و مسئولان با زندانیان بیان کرد.

دیگر کارشناسان و بازرسان سازمان زندان‌های کشور ضمن اشاره به اقدامات مثبت و خوبی که در زندان‌های استان در خصوص پرداختی‌ کارکنان و اقدامات صورت گرفته در حوزه‌های بهداشت و درمان، عمرانی، غذای زندانیان و.... به ارائه گزارشی از بازرسی در زندان‌ها پرداخته و نکات قابل توجهی را یادآور شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha