رقابت ۱۲۷ زندانی در مسابقات قرآنی زندانیان استان خراسان رضوی

مسابقات قرآنی ویژه زندانیان زن و مرد زندان های استان با حضور ۱۲۷ زندانی با کسب مقام اول تیمی زندان تربت جام در بخش زندانیان زن و کسب مقام اول مشترک تیمی زندانهای تربت حیدریه و مشهد در بخش زندانیان مرد به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان خراسان رضوی، برابربا تقویم اجرایی برنامه های فرهنگی سازمان زندان‌ها مسابقات قرآنی ویژه زندانیان زن و مرد زندان های استان با حضور ۱۲۷ زندانی در ۱۳ مرکز تامینی و تربیتی به صورت ویدئو کنفرانس در ۱۵ رشته برگزار گردید.

در مسابقات قرآنی ویژه زندانیان زن که با حضور ۳۵ شرکت کننده از ۱۲ زندان در ۱۲ رشته برگزار گردید در مجموع نتایج تیمی زندان های تربت جام ، مشهد ، قوچان و تربت حیدریه به ترتیب مقام های اول تا چهارم را کسب نمودند.

همچنین درمسابقات قرآنی زندانیان مرد که با حضور ۹۲ شرکت کننده از ۱۳ زندان در ۱۵ رشته برگزار گردید،در مجموع نتایج تیمی زندان های مشهد و تربت حیدریه بصورت مشترک مقام نخست مسابقات و زندان های تربت جام ، چناران و تایباد مقام های دوم تا چهارم را کسب نمودند.

رقابت ۱۲۷ زندانی در مسابقات قرآنی زندانیان استان خراسان رضوی

شایان ذکر است بر اساس تقویم اجرایی سازمان زندان‌‎ها و آئین نامه اجرایی مسابقات ، ابتدا مسابقات به صورت درون زندانی در ماه های شهریور و مهر برگزار گردیده و نفرات برتر هر رشته به مرحله استانی راه یافته و و همچنین بعد از برگزاری مسابقات استانی نیز نفرات برتر هر رشته به مسابقات منطقه ای قرآن کریم زندانیان کشور معرفی می گردند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha