موافقت با اعزام ۲۸۵ نفر زندانی به کارخانجات تولیدی ارومیه

جلسه هیأت اجرایی بنیاد تعاون و صنایع زندانیان استان آذربایجان غربی در آبان ماه با حضور کلیه اعضاء برگزار گردید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، جلسه هیأت اجرایی بنیاد تعاون استان با حضور کلیه اعضاء برگزار گردید .

عتباتی ریاست کل دادگستری استان آذربایجان غربی در جلسه هیأت مدیره بنیاد تعاون زندانیان استان آذربایجان غربی بر لزوم نوجه جدی و بدون وقفه به امر اشتغال زندانیان تاکید و توصیه نمود.

وی گفت : اولویت اول برای ما در بنیاد تعاون ، اشتغال و حرفه آموزی زندانیان به صورت مولد با هدف اصلاح رفتار می باشد .

دادستان مرکز استان بر شناسایی زندانیان مستعد جهت تلاش برای معاش با رویکرد کاهش آسیب های زندان برای زندانیان ، از برنامه های اشتغال در بخش های مختلف استقبال و ضمن دستور به قاضی ناطر زندان خواستار نهایت همکاری شد .

مدیر کل زندان های استان آذربایجان غربی با اعلام گزارش اشتغال زندانیان در استان از نگاه عمیق و انسان دوستانه مقامات قضایی در جهت حمایت از برنامه های اصلاحی و تربیتی بخصوص در زمینه اشتغال تقدیر و تشکر نمود .

در این نشست بر لزوم اجرای ایجاد فرصت های بیشتر اشتغال زندانیان در زمینه های تولید بخش خصوصی تأکید گردید .

از ۶ مصوبه مهم جلسه هیأت اجرایی بنیاد تعاون استان آذربایجان غربی در آبان ماه ۱۴۰۱ ، دستور برای شناسایی مراکز تولیدی جهت کار و موافقت با اعزام ۲۸۵ زندانی محکوم برای اشتغال خارج از زندان با نظارت بنیاد تعاون زندانیان استان می باشد که ۲۰۰ زندانی با ارائه درخواست در مجموعه کشتارگاه بزرگ ارومیه جهت اشتغال با حقوق مکفی اعزام می گردند .

همجنین راه اندازی واحد قند شکنی اردوگاه کار درمانی و حرفه آموزی خوی از مصوبات این جلسه بود.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha