پایش ۱۴ ساعته ۴ زندان توسط مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی
مجتبی محمدی - مدیرکل زندان ها و پایش ۱۴ ساعته ۴ زندان استان آذربایجان غربی

مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی از صبح روز چهارشنبه ۴ آبان ماه تا ساعت ۲۳ شب ۴ زندان ارومیه، بوکان، مهاباد و نقده را بازدیدنمود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی،مجتبی محمدی مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی در راس هیاتی از مسئولین حفاظتی ستاد اداره کل از صبح روز ۴ آبان ماه به مدت ۱۴ ساعت از ۴ زندان مهم استان بازدید نمود.

در این بازدید که از ساعت ۹ صبح با عزیمت به شهرستان بوکان و حضور در شورای تامین آغاز گردید مجتبی محمدی با رئیس دادگستری و دادستان این شهر دیدار و سپس جلسه فوق العاده شورای تامین شهرستان را در زندان بوکان با حضور اعضاء و نماینده مردم این شهر در مجلس شورای اسلامی دوره یازدهم برگزار نمودند.

بازدید از بخش های مختلف زندان بوکان به همراه اعضای شورای تامین و دیدار صمیمی با زندانیان از برنامه های صبح روز چهارشنبه ۴ آبان ماه مدیرکل زندانها بود .

محمدی سپس با عزیمت به شهرهای جنوب استان مهاباد، نقده و بالاخره بازدید شبانه از زندان ارومیه به مدت ۱۴ ساعت وضعیت امنیتی و حفاظتی زندانها را مورد پایش و بررسی کارشناسانه قرار داد و ضمن دیدار با کارکنان و پرسنل وظیفه در زندانها به درخواست چندین زندانی به صورت حضور رسیدگی نمودند.

این بازدید از زندان های بوکان ، مهاباد، نقده و ارومیه به مدت ۱۴ ساعت به منظور پایش وضعیت امنیتی و نحوه خدمتی نیروهای حاضر ودیدار با کارکنان و زندانیان ادامه داشت .

پایش ۱۴ ساعته مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی ۴ زندان آذربایجان‌غربی پایش ۱۴ ساعته مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی ۴ زندان آذربایجان‌غربی پایش ۱۴ ساعته مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی ۴ زندان آذربایجان‌غربی پایش ۱۴ ساعته مدیرکل زندان‌های آذربایجان‌غربی ۴ زندان آذربایجان‌غربی

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha