آیین افتتاحیه المپیاد ورزشی زندانیان زندان مرکزی کرمان

المپیاد ورزشی ویژه زندانیان، چهارم آبان‌ماه با حضور جمعی از مسئولان اداره ورزش و جوانان استان و اداره‌کل زندان‌ها و جمع پرشور زندانیان، در سالن شهید لاجوردی زندان مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، حجت‌الاسلام شهابی رئیس اداره فرهنگی و تربیتی زندان مرکزی، ضمن عرض خیرمقدم به حضار، گزارشی از مسابقات ارائه کرد و گفت: در این دوره از مسابقات، 800 نفر از زندانیان در 12 رشته ورزشی فوتسال، والیبال، دارت، کبدی، آمادگی جسمانی، تنیس روی میز، فوتبال دستی، طناب‌کشی، طناب‌زنی، ورزش روزخانه‌ای، شطرنج، بازی‌های بومی و محلی و مینی‌فوتبال با هم به رقابت می‌پردازند.
دامغانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان، ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌های ورزشی در زندان‌ها گفت: با انجام فعالیت ورزشی و ایجاد فضای مناسب در زندان می‌توان از آسیب‌های زندان جلوگیری کرد و موجب بازگشت سعادتمندانه مددجویان به فضای گرم خانواده و جامعه گردد.
وی با تأکید بر حمایت زندانیان پس از آزادی، بیان داشت: پس از آزادی زندانیان ورزشکار، در تمامی هیئت‌های ورزشی میزبان شما عزیزان خواهیم بود.
در ادامه زندانیان هنرمند و ورزشکار به اجرای برنامه‌های جذاب و شاد پرداختند.

آیین افتتاحیه با حضور سلیمانی معاون اصلاح و تربیت اداره کل، حجت‌الاسلام مقبلی رئیس اداره فرهنگی، پرناک مدیر زندان، برشان معاون زندان،سرهنگ مرادی رییس باشگاه ورزشی پاس، مسئولین اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان کرمان برگزار گردید.


انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha