اختتامیه مسابقات قرآنی زندانیان زنجان

مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی زندانیان استان با حضور مدیرکل زندان ها و به میزبانی زندان مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان زنجان، در راستای اجرای دستورالعمل های فرهنگی و تربیتی سازمان زندانها ۱۱۵ نفر از زندانیان زندان‌های استان زنجان در رشته‌های دعاخوانی، اذان ،تحقیق، ترتیل، حفظ یک جزء، حفظ ۳جزء، تفسیر قرآن و مفاهیم نهج البلاغه با هم به رقابت پرداختند.

در مراسم اختتامیه این مسابقات، حجت‌الاسلام و المسلمین بنیادی بر برکات تلاوت قرآن اشاره و گفت: قرآن کتاب و قانون خداوند متعال است و این کتاب دارای ابعاد بسیار متفاوتی است.

وی افزود: قرآن دارای ابعاد فردی اجتماعی و بین المللی است و مهمترین وسیله هدایت انسان هاست و هر کس در راه قرآن باشد تمام برنامه های فردی و اجتماعی اش تحت تاثیر کلام الهی خواهد بود.

مدیر کل زندان های استان در مراسم اختتامیه مسابقات قرآنی زندانیان اظهار نمود:صدای قرآن در هر مکانی به گوش برسد موجبات نزول ملائکه را فراهم می‌کند که این امر باعث بروز اخلاق مداری خواهد بود.

لازم به توضیح است در این دوره از مسابقات قرآنی زندانیان که با داوری اساتید استانی برگزار شد ،۲۷ نفر از زندانیان زندان های استان زنجان در رشته های مختلف موفق به کسب مقام گردیده و طی مراسمی با اهدای لوح تقدیر و هدایای نقدی مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha