بازدید دادستان شهرستان دهاقان از اردوگاه حرفه‌آموزی و کاردرمانی استان اصفهان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان با حضور در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی استان اصفهان ، ضمن بازرسی از قسمت های مختلف با زندانیان دیدار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان اصفهان ، مصلحی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دهاقان در بازدید از اردوگاه کار درمانی استان اظهار داشت: اجرای سیاست‌های ابلاغی دستگاه قضایی در راستای کاهش جمعیت کیفری و کاهش مجازات حبس ضروری است و استفاده از همه ظرفیت‌های قانونی برای تحقق اهداف نظام قضایی کشور مورد تاکید است.

مصلحی در ادامه با اشاره به اهمیت و ضرورت حضور قضات و مسئولین قضایی در زندان‌ها و رسیدگی به وضعیت محکومیت زندانیان برای به حداقل رساندن آمار متهمین تحت قرار و کاهش اطاله دادرسی افزود: نظام دادرسی در دوره تحول دستگاه قضایی به سمت دادرسی الکترونیک با هدف توسعه عدالت اجتماعی و احقاق حقوق عامه است.

غلامحسن حبیبی مدیر اردوگاه در این بازدید، گزارش مبسوطی از فعالیت‌ها و اقدامات شاخص را تشریح نموده و با اشاره به اولویت‌های سازمانی بر اساس سند تحول قضایی، توسعه زمینه‌های اشتغال زندانیان را به عنوان عامل موثر بر رویکردهای اصلاحی مجرمان را مورد تاکید قرار داد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha