توسعه تعاملات و همکاری‌ها بین حوزه علمیه و مجموعه زندان‌های خراسان رضوی

نشست مشترک معاون سلامت ، اصلاح و تربیت زندانهای خراسان رضوی با معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه استان به منظور توسعه همکاری‌های دو جانبه برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان خراسان رضوی، در این نشست دو جانبه ، کیانی معاون سلامت ، اصلاح و تربیت زندانهای استان و عیسی نژاد معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه بر تداوم و توسعه همکاری‌ها در زمینه ارتقاء خدمات اصلاحی‌وتربیتی بر مبنای تعالیم و مفاهیم دینی تاکید کردند.

کیانی ضمن قدردانی از اهتمام و مشارکت موثر حوزه علمیه خراسان در فرآیند بازپروری زندانیان گفت : ارزیابی ها و سنجش عملکرد طرح معراج در زندان مرکزی مشهد گویای موفقیت اتکا بر تعالیم اعتقادی با محوریت حضور روحانیون در زندان است و با همین پشتوانه مجموعه زندانهای استان خواستار توسعه سطح تعاملات و تسری طرح موفق معراج به سایر زندانها است .

عیسی نژاد معاون فرهنگی و تبلیغی حوزه علمیه نیز حضور موفق روحانیون در زندان مرکزی مشهد در قالب طرح معراج را نتیجه تعامل و پشتیبانی توام با اعتقاد مجموعه مدیریت زندانها دانست و گفت : حوزه علمیه در راستای ادای تکلیف ذاتی خود مبنی بر کمک به هدایت انسانها ، حداکثر ظرفیت خود را جهت ارائه خدمات فرهنگی و تربیتی به زندانیان بکار خواهد بست ‌.

شایان ذکر با توافق طرفین از دیماه سال جاری طرح معراج در اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی چناران ، کانون اصلاح و تربیت و زندان تربت حیدریه آغاز بکار خواهد کرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha