برپایی «میز خدمت» سازمان زندان‌ها در نمازهای جمعه سراسر کشور/ شهروندان بی‌واسطه با مدیران به گفتگو نشستند/ حضور غلامعلی محمدی درمیان شهروندان

سازمان زندان‌ها همسو با برنامه دستگاه قضا درجهت گفتگوی مستقیم و بی‌واسطه با شهروندان و پیگیری مشکلات آنان، «میز خدمت» خود را در نماز جمعه شهرهای کشور برپا کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، سازمان زندان‌ها همزمان با هفته قوه قضائیه و همسو با دیگر نهادهای ذیل دستگاه قضا، با برپایی «میز خدمت» در نماز جمعه این هفته پذیرای مخاطبان شد.
در این راستا این برنامه امروز، 3 تیرماه در تهران و مصلی بزرگ امام خمینی(ره)، پیش از اقامه نماز جمعه به انجام رسید و طی آن جمعی از شهروندان توانستند به شکل رودرو سوالات خود را حول امور اصلاحی و تربیتی زندان‌ها با مسئولین سازمان زندان‌ها درمیان بگذارند.
در «میز خدمت» سازمان زندان‌ها برخی مراجعین نیز مشکلات قضایی خود بویژه مرتبط با زندان‌ها را مطرح و خواستار پیگیری مطالبات و درخواست‌های‌شان شدند. در برنامه امروز علاوه بر حضور مسئولین اجرایی و قضایی سازمان زندان‌ها، دکتر غلامعلی محمدی رئیس این سازمان نیز دقایقی به گفتگو با مردم تهران نشست و  بر رسیدگی به دغدغه‌های آنان تأکید کرد.

برپایی «میز خدمت» سازمان زندان‌ها در نمازهای جمعه سراسر کشور/ شهروندان بی‌واسطه با مدیران به گفتگو نشستند/ حضور غلامعلی محمدی درمیان شهروندان
حیات‌الغیب مدیرکل زندان‌های استان تهران، خرم‌آبادی مدیرکل دفتر سامادهی مراکز نیمه آزادی و نظارت الکترونیک سازمان زندان‌ها و برخی دیگر از مدیران ستادی و قضایی زندان‎ها در «میز خدمت» پایتخت حضور داشتند.
گفتنی است؛ این برنامه امروز، جمعه در تمام استان‌ها و درجهت تعامل هرچه بهتر، نزدیک‌تر و بی‌واسطه مسئولین مدیران ستادی و استان‌های سازمان زندان‌ها با عموم مردم در دستور برگزاری قرار گرفته است.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha