دیدار مسئولین زندان دشتی با فرمانده انتظامی شهرستان بمناسبت هفته ناجا

به مناسب فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی ابراهیم فقیه سرپرست زندان دشتی در معیت زندی لک فرمانده یگان و حجت الاسلام فقیه مسئول واحد سلامت زندان دشتی با سرهنگ مهربان فرمانده نیروی انتظامی و پرسنل نیروی انتظامی شهرستان دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر،در ابتدای این دیدار ابراهیم فقیه سرپرست زندان دشتی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به فرمانده فراجا شهرستان و تمام سبزپوشان دلیر و شجاع شهرستان گزارشی از برنامه ها واقدامات اصلاحی وتربیتی صورت گرفته در زندان ارایه نمود. وی گفت : امنیت ، لازمه ی هر جامعه است که در زندان ها موجب برگزاری فعالیت های اصلاحی و تربیتی می شود .

در ادامه سرهنگ سید علی مهربان فرمانده انتظامی شهرستان ضمن تقدیر از تلاش های مفید و سازنده مسئولان در امر زندانبانی شهرستان ، به ارائه گزارشی از فعالیت های نیروهای فراجا در شهرستان پرداخت .

وی اظهار داشت : ورود هر فرد به مجموعه زندان باعث نگرانی پلیس است چرا که اعتقاد ما بر این است اگر اقدامات صیانتی و پیشگیری توسط نهادهای اجتماعی ، فرهنگی ، آموزشی و خصوصا خانواده ها به موقع انجام می گرفت شاید گذر این افراد به زندان نمی افتاد و به عنوان عناصر فعال در چرخه های مختلف سطح جامعه فعالیت می کردند .

وی ضمن تقدیر از مجموعه زندان دشتی به جهت انجام فعالیت های اصلاحی و تربیتی افزود : مجموعه زندان با فعالیت های مناسب در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی و آموزشی و توجه به بعد معنوی و آموزه های دینی بتوانند در راستای اصلاح افراد مجرم و بازگرداندن دائمی آنها به جامعه و خانواده ها گام بردارند .

در این دیدار ابراهیم فقیه سرپرست زندان دشتی با اهداء لوح و هدایایی از سرهنگ سید علی مهربان فرمانده انتظامی شهرستان ، سرهنگ امید صابر جانشین فرماندهی انتظامی و سرهنگ فلامرز بابا سالاری رئیس پلیس پیشگیری و عملیات انتظامی شهرستان تجلیل کردند .

انتهای خبر/

دیدار مسئولین زندان دشتی با فرمانده انتظامی شهرستان بمناسبت هفته ناجا

دیدار مسئولین زندان دشتی با فرمانده انتظامی شهرستان بمناسبت هفته ناجا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha