بازدید شبانه مدیرکل زندان‌های آذربایجان غربی از کانون اصلاح و تربیت
بازدید مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی از کانون اصلاح و تربیت ارومیه

مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی شب دهم مهرماه از کانون اصلاح تربیت ارومیه بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان آذربایجان غربی ، مدیرکل زندانهای استان به مدت دو ساعت از کانون اصلاح و تربیت ارومیه بازدید و با مددجویان دیدار و گفتگو نمودند .

مجتبی محمدی به همراه هیاتی از اعضای کمیته امنیت زندان های استان آذربایجان غربی بعد از تشکیل جلسه از محل کانون اصلاح و تربیت ارومیه به صورت شبانه بازدید و با مددجویان دیدار نمودند

در این بازدید بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در جمع پرسنل وظیفه کانون اصلاح و تربیت از بخش های مختلف بازدید و ضمن حضور در آسایشگاه مددجویان کانون با آنان گفتگو نمودند.

بازدید شبانه مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی از کانون اصلاح و تربیت بازدید شبانه مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی از کانون اصلاح و تربیت

رسیدگی به وضعیت بهداشتی و درمانی، ارزیابی برنامه های فرهنگی و تربیتی همچنین مسائل قضایی و مددکاری از اقدامات شب بازدید مدیرکل و هیات همراه از داخل آسایشگاه های مددجویان کانون اصلاح و تربیت ارومیه بود.

مدیرکل زندان های استان آذربایجان غربی در ادامه از محل بند پذیرش متهمین دستگیر شده در حوادث اخیر نیز بازدیدنمود و ضمن سخنرانی و استماع صحبت بازداشت شدگان به وضعیت بهداشتی و درمانی و تامین حقوق شهروندی آنها رسیدگی نمود.

بازدید شبانه مدیرکل زندانهای آذربایجان غربی از کانون اصلاح و تربیت

در این دیدار دو ساعته به در خواست مددجویان کانون و دستگیرشدگان حوادث اخیر رسیدگی گردید .

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha