سامانه دادرسی الکترونیک زندان گنبد کاووس افتتاح شد

رئیس سازمان زندان‌ها در بازدید از زندان گنبد بر استانداردسازی اماکن، توسعه اشتغال و بهره‌برداری از سامانه‌های دادرسی الکترونیک و ملاقات الکترونیکی تاکید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور، غلامعلی محمدی، رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور در بازدید از زندان گنبد کاووس بر اهمیت توسعه اشتغال در زندان‌ها تاکید و خواستار ایجاد زیرساخت‌های لازم در این زمینه شد.

رئیس سازمان زندان‌ها با بیان اینکه بیکاری افراد یک معضل است، گفت: باید شرایطی فراهم شود که همه زندانیان برنامه کاری روزانه اعم از اشتغال، آموزش و ورزش داشته باشند.

وی بیان کرد: برای ایجاد اشتغال پایدار و مولد در زندان‌ها نیازمند ایجاد زیرساخت‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری لازم هستیم، بنابراین توصیه من به مدیرکل زندان‌های استان گلستان این است که با همت عالی که بین کارکنان این مجموعه وجود دارد شرایط لازم را برای توسعه اشتغال فراهم نماید.

محمدی در بازدید از خوابگاه‌ها و اماکن نگهداری زندانیان اظهار داشت: بنای ما در مدیریت زندان باید بر اساس پیشگیری از وقوع تخلف و یا بروز حادثه باشد از این رو نباید کاستی‌های کوچک را نادیده گرفت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha