ایثارگران زندان‌های چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند
آیین تجلیل از ایثارگران زندان های استان/ سالن شهید لاجوردی

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: دشمن درصدد است تا صدای مردم ایران شنیده نشود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های چهارمحال و بختیاری، در پنجمین روز از هفته دفاع مقدس با حضور استاندار ، مدیرکل بنیاد حفظ آثارو نشر ارزش های دفاع مقدس ، فرماندهان بسیج ادارات و جمعی از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، یادواره شهید شاخص سازمان بسیج کارمندان کشور و ۸۳ شهید سازمان بسیج کارمندان چهارمحال و بختیاری در سالن اجتماات شهید لاجوردی اداره کل زندان های استان برگزار شد و از ایثارگران، رزمندگان و سربازان ساعی زندان های استان تجلیل به عمل آمد.

مدیر کل زندان های استان در ابتدای این مراسم گفت: یادآوری رشادت های سالهای ایثار و شهادت به ما یادآور می شود که امنیت این مرز و بوم راحت بدست نیامده است و پای این درخت خون جوانان بسیاری ریخته شده است.

حمیدرضا حیدری افزود: در روزهای اخیر مردم نشان دادند که همچنان برای ارزشهای دینی و انقلاب خود ارزش قائل هستند و اجازه نخواهند داد گرد فراموشی بر آرمان امام و شهدا بنشیند.

پس از آن استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن گرامیداشت ایام دفاع مقدس گفت: باید با پیروی از ولایت فقیه در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی ایستادگی کنیم، همواره باید در صحنه باشیم، دشمنان از تمامی ابزارهای رسانه‌ای استفاده می‌کند تا مردم را ناامید و دلسرد کند و همچنین صدای مردم ایران شنیده نشود و این کار ادامه دارد.

غلامعلی حیدری با تاکید بر نشر حقایق دفاع مقدس اظهار کرد: حمله نظامی به کشورمان به این دلیل بود که منافع کشورهای استکباری به خطر افتاده بود، بنابراین صدام را تحریک کردند که به کشورمان حمله کنند و بلوک غرب و شرق نیز او را حمایت می‌کردند.

وی با اشاره به اینکه یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی، شکل‌گیری مقاومت در منطقه بود، خاطرنشان کرد: دشمنان برای انتقام‌گیری از مردم جمهوری اسلامی دست به هر کاری زدند، ترور، جنگ تحمیلی، اقدام بر تجزیه کشور و آسیب به اموال عمومی بخشی از این اقدامات بود و مدعیان حقوق بشر نیز سکوت کردند.


حیدری ضمن تاکید بر دشمن شناسی بیان داشت: دشمن همیشه وجود دارد، فقط تاکتیک خود را عوض کرده‌ است، دشمن با گل‌الود کردن آب و فضا درصدد ایجاد فتنه است.

در پایان از ایثارگران شاغل در زندان های استان با اهدای لوح وتقدیم هدایایی قدردانی شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha