نشست مسئولان عالی ادارات کل زندان‌ها و  فنی‌وحرفه‌ای استان بوشهر

به منظور تقویت تعاملات و تنوع بخشی به رشته های زودبازده و اقلیمی ، حسینی ، سرپرست اداره کل زندانهای بوشهر با دوراهکی ، مدیر کل آموزش های فنی و حرفه ای استان در محل زندان مرکزی دیدار و گفتگو کرد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر، در این بازدید که معاونین و تعدادی از روسای ادارات هر دو مجموعه نیز حضور داشتند ، پیرامون همکاری های دو جانبه بحث و تبادل نظر گردید .

حسینی ، سرپرست اداره کل زندانهای استان بوشهر ، در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از فعالیتهای در حال اجرا و همچنین قدردانی از همراهی و همکاری در برگزاری آزمون آزاد ملی مهارت گفت : مهمترین دلیل ایجاد جرم در جامعه بیکاری و نبود شغل دایمی بوده و چنانچه فرد بتواند با حضور در برنامه ها و دوره های آموزشی دایر شده از سوی فنی و حرفه ای به خصوص رشته های زودبازده و متناسب اقلیمی ، حرفه مورد علاقه خود را بیاموزد ، می تواند بلافاصله وارد بازار کار گردد ،که این مهم هم برای فرد و هم برای جامعه مفید و موثر می باشد .

وی افزود : در محیط زندان ، نیروی لازم و وقت کافی برای این مهم فراهم بوده و جامه عمل پوشاندن به این مقوله به سهولت امکان پذیر می باشد .

موسوی ، معاون سلامت ، اصلاح و تربیت زندانهای استان نیز بیان کرد : همکاری دو مجموعه در سال گذشته و جاری باعث گردیده اداره کل زندانهای بوشهر در سطح سازمان زندانهای کشور ، یکی از ادارات پیشرو در مقوله اشتغال و حرفه آموزی محسوب که امید داریم با تداوم این روند گامی موثر در بازگشت سعادتمندانه زندانیان به جامعه برداریم .

دوراهکی ، مدیر کل آموزش های فنی و حرفه ای نیز ضمن تشکر و اظهار رضایت از استقبال بسیار خوب مددجویان از برگزاری دوره های آموزشی فنی و حرفه ای و کارگاههای اشتغال اظهار داشت : آموزش های مهارتی از مهمترین روش های زیرساختی جهت نجات آینده شغلی جوانان و نوجوانان است .

وی اضافه کرد : آموزش های فنی و حرفه ای می تواند راه نجات زندانیان از دیوارهای بلند زندان باشد که انشاالله با تجهیز و تقویت کارگاههای موجود ، این بستر را فراهم و با توانمندسازی مددجویان محبوس در زندانهای استان ، آنان را برای ورود به جامعه آماده و مهیا خواهیم نمود .

نشست  مسئولان عالی ادارات کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی و  فنی و حرفه ای استان  بوشهر

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha