آزادی 4 نفر زندانی جرائم غیرعمد با کمک خیّر اراکی

با اعلام مدیر کل زندانهای استان مرکزی 4 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد ونیازمند با کمک مالی یکی از خیران اراکی از زندان آزاد شدند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان مرکزی، علی اسلام خواه با اعلام خبر فوق اظهار داشت : این فرد نیکوکار در اقدامی خداپسندانه هزینه های برگزاری مراسم ختم یکی از بستگانش را به امر خیر آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد اختصاص داد و موجبات آزادی 4 نفر از زندانیان نیازمند را فراهم کرد .

علی اسلام خواه در ادامه اضافه کرد : برای آزادی این زندانیان در مجموع حدود 1 میلیارد و چهارصد هزار ریال لازم بوده که مبلغ بدهی هر 4 نفر زندانی توسط این شهروند نیکوکار پرداخت شده است .

وی با تشریح فعالیت های انجام شده در بخش کمک به آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمدو غیر کلاهبرداری یادآور شد : در 6 ماهه سال جاری میزان کمک های نقدی خیرین استان در جشن های گلریزان مبلغ 32 میلیارد ریال بوده است .

مدیر کل زندان ها و نائب رئیس هیئت امناء ستاد دیه استان مرکزی همچنین با اعلام تعداد آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در 6 ماهه اول سال ۱۴۰۱ گفت: در این مدت تعداد 177 نفر از زندانهای استان آزاد شده و به کانون خانواده خود بازگشته اند .

اسلام خواه با اشاره به اینکه در حال حاضر تعداد 113 نفر از محکومین جرایم غیر عمد (حوادث رانندگی ، مهریه ،نفقه، بدهی مالی غیر کلاهبرداری و... ) در زندان های استان منتظر کمک های خیرین هستند، از مردم استان مرکزی خواست به منظور آزادسازی این افراد از زندان کمکهای نقدی خود را به شماره حساب ۰۲۱۶۲۶۸۶۸۷۰۰۱ نزد بانک ملی ایران واریز کنند .

انتهای خبر /

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha