بازدید مدیرکل و کارگروه ارزیابی عملکرد و بازرسی زندان‌های استان از زندان شهرستان زابل 

مدیر کل و کارگروه ارزیابی عملکرد و بازرسی زندان های استان از زندان شهرستان زابل بازدید کردند.

در راستای بررسی عملکرد ، بازرسی و نظارت بر فعالیت های زندان ها  ، محمدحسین خسروی مدیر کل زندان های سیستان و بلوچستان به اتفاق رضا پیری رئیس اداره ارزیابی عملکرد  ،بازرسی  و پاسخگوئی به شکایات زندان های استان و اعضاء کارگروه بازرسی ، با حضور در زندان شهرستان زابل ضمن بازدد از تمامی اماکن به وصورت میدانی فعالیت های قسمت مختلف اداری زندان زابل برابر چک لیست های سازمانی حوزه ارزیابی  عملکرد و بازرسی مورد  بررسی را قرار دادند  .

 این بازدید که بیش از پنج ساعت بطول سرانجامید در پایان جهت جمع بندی و ارائه گزارش بازدید توسط کارشناسان کارگروه در محل مهمانسرای زندان  طی نشستی  سه ساعته با حضور مدیر کل زندان های استان  بمنظور بیان نتایج حاصل از ارزیابی عملکرد و بازرسی توسط سرگروه  ها مطرح شد .
و  در ادامه  جلسه ضمن ارائه راهکارهای مناسب با هدف تحقق اهداف سازمانی  از  نقاط قوتی که در برخی از قسمت ها مشهود بود تشکر و قدردانی گردید  و در خصوص مواردی که  همراه با معایب و نواقص  همراه بود  مقرر شد تا با تعیین  بازده زمانی نسبت به  برطرف نمودن آنها گام برداشته شود  و طی گزارشی مکتوب و مصور نتایج کارها به ستاد  اداره کل گزارش گردد   .
خسروی مدیر کل زندان های استان  در حاشیه این نشست با بیان اینکه اینگونه بازدیدها با هدف شناسایی نقاط ضعف و کمبودهاست تا ضمن ارائه راهکارهای مناسب درصدد ترمیم آنها باشیم  . 
 وی در ادامه  با تاکید بر  ارتقاء سطح کیفی خدمات و انجام رسالت های سازمانی ، تحقق اهداف عالی سازمانی بویژه اولویت های ده گانه ترسیمی  را از ضرورت های امر زندانبانی بیان کرد  .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha