مدیرکل" دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات" سازمان زندان‌ها از زندان میاندوآب و بوکان بازدید کرد

همزمان با سفر دکتر غلامعلی محمدی به استان آذربایجان غربی، مدیرکل "دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات" سازمان زندان‌ها نیز از مراکز تأمینی‌وتربیتی میاندوآب و بوکان بازدید به عمل آورد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان آذربایجان غربی، جمالیان مدیرکل "دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات" سازمان زندان‌ها از مجموعه زندان میاندوآب و بوکان بازدید کرد.

در این بازدید وی با حضور در یادمان شهدا در ورودی بندها با نثار فاتحه و ادای احترام یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و سپس با حضور در داخل بندها از کلیه اماکن زندانیان بازدید به عمل آورد.

در ادامه جمالیان با حضور در بهداری زندان بصورت میدانی مجموعه اقدامات بهداشتی و درمانی زندان را مورد بررسی قرار داد و سپس ملاقات الکترونیکی و کارگاه اشتغال زندان را به افتتاح و بهره‌برداری رساند.

مدیرکل بازرسی سازمان زندان‌ها از زندان بوکان بازدید کرد

وی در این بازدید از کارگاه‌های قالی بافی سفالگری و خیاطی از نمونه کارهای دستی زندان نیز دیدن کرد.

مدیر کل "دفتر ارزیابی عملکرد، بازرسی و پاسخگویی به شکایات" سازمان زندان‌ها در ادامه سفر خود به زندان بوکان از کارهای عمرانی و پروژه‌های درحال ساخت کارگاه اشتغال و بند بازداشتگاه بازدید داشت و راهکارها و راهنمایی لازم را در این زمینه ارائه کرد.

در این بازدید مجموعه فعالیت‌های مختلف حوزه زندانبانی ازجمله اجرای احکام و مددکاری و سایر خدمات به مددجویان مورد ارزیابی مدیرکل دفتر بازرسی سازمان زندان‌ها قرار گرفت.

گفتنی است جمعی از معاونین و مدیران ستادی سازمان زندان‌ها همزمان با سفر دکتر غلامعلی محمدی به استان آذربایجان غربی که به منظور رصد و سنجش اقدامات مرتبط با تحول و تعالی زندانبانی صورت گرفت، با حضور در سایر شهرستان‌های استان، اولویت‌های ابلاغی را به ارزیابی پرداختند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha