توانمندسازی زندانیان با ایجاد اشتغال و درآمد از برنامه‌های اولویت‌دار سازمان زندان‌ها است

مدیر کل زندان های استان مرکزی به همراه میرحسینی رئیس اداره حفاظت و امیری سرپرست زندان باز از کارگاه های اشتغال بیرون از زندان بازدید و رهنمود های لازم را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان مرکزی ، مدیر کل زندان‌های استان مرکزی از کارگاه های اشتغال بیرون از زندان بازدید می نمود با اشاره به اهمیت اشتغال زندانیان خاطرنشان کرد؛ توانمندسازی زندانیان از طریق ایجاد اشتغال ودرآمد به عنوان رکن اصلی فعالیت های اصلاحی بوده و از اولویت های اصلی سازمان زندان ها می باشد .

اسلام خواه با اشاره به اهمیت ایحاد شغل و درآمد برای پیشگیری ازتکرارجرم افزود؛ توسعه اشتغال زندانیان نقش بسزایی در فرآیند اصلاح و بازاجتماعی کردن زندانیان دارد و این موضوع همواره مورد تأکید مسئولین ارشد سازمان زندان ها می باشد .

وی همچنین در بازدید از کارگاه های تولیدی و صنعتی اراک اضافه کرد: توسعه برنامه های اشتغال و حرفه آموزی در زندان ها و عرضه محصولات و صنایع دستی زندانیان به بازار موجب رونق تولید در جامعه و کمک به رفع پاره ای از مشکلات معیشتی خانواده آنان خواهد شد.

توانمندسازی  زندانیان از طریق ایجاد  اشتغال ودرآمد یکی از برنامه های اولویت دار سازمان زندانها است

انتهای خبر /

اخبار «سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی» را در کانال پیام‌رسان «بله» به آدرس https://ble.ir/prisons دنبال کنید .

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha