پیگیری دغدغه‌مندانه زندانی جرایم غیرعمد را یک روزه از زندان آزاد کرد

رصد مستمر و سریع پرونده های محکومین جرائم مالی به ویژه زندانیان زن جرایم غیر عمد، توسط مددکاران و حساسیت مدیرکل زندانهای فارس بر این موضوع موجب آزادی یک مددجوی نسوان در کمتر از یکروز، از زندان عادل آباد شیراز شد. 

بگزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان فارس، در اوایل ساعات اداری روز گذشته مدیر کل زندان‌ها و رئیس ستاد دیه فارس از طریق مددکاری مجتمع اندرزگاهی نسوان عادل آباد ،مطلع شد که یک خانم به همراه کودک خردسالش به سبب بدهی ۳۶ میلیون تومانی وارد زندان شده است.

جای مادر، در زندان نیست/پیگیری دغدغه مندانه، یک زندانی غیر عمد را یک روزه از زندان آزاد کرد

ستاد دیه استان فارس سه موضوع رسیدگی سریع به پرونده های زندانیان جرایم مالی غیر عمد، رسیدگی سریع به پرونده بانوان دارای محکومیت های مالی و مداخلات حمایتی به خانواده زندانی برای پیشگیری از ترک تحصیل فرزندان زندانیان را در اولویت ویژه قرار داده و این موضوعات به دفعات از سوی رئیس کل دادگستری و مدیر کل زندان‌ها مورد تاکید واقع شده است .

بر این اساس ، مدیر کل زندان‌های استان بلافاصله پیگیری پرونده شده،ضمن تماس با دادگاه و، پس از فراخوان و دیدار با این خانم مددجو به همراه کودکش، مشخص شد وی به سبب مشکلی که با مستاجرش داشته و عدم اطلاع از قوانین ،ناخواسته بدهکار شده و به سبب شرایط نامناسب مالی و عدم استطاعت پرداخت بدهی وارد زندان شده است .

حضور این خانم مددجو باکودک شیر خاره اش موجب شد تا اسحاق ابراهیمی ضمن ارتباط با دادگاه، از خیرین پیگیر کمک برای آزادی او گردد که در کمترین زمان ممکن؛ با تشریح شرایط این مادر مددجو، مبلغ بدهی وی توسط احدی از خیرین تامین و در کمتر از یک ، از زندان آزاد شد و به کانون خانواده و جامعه بازگشت.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha