آزادی ۶۵ زندانی واجدشرایط در بازدید معاون دادستانی کل کشور از زندان‌های گلستان

در بازدید عباس منصوری معاون نظارت بر امور دادسراها و ضابطین دادستانی کل کشور از زندان‌های استان گلستان، با آزادی ۶۵ زندانی واجد شرایط موافقت شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان گلستان، "عباس منصوری" معاون دادستان کل کشور به همراه رئیس کل دادکستری و دادستان گلستان، مدیرکل زندان های استان ، قضات و دادستان های حوزه های قضایی شرق استان از زندان گنبد بازدید کرد.

معاون نظارت بر امور دادسراها و ضابطین دادستانی کل کشور پیش از این بازدید طی نشست با رئیس کل دادگستری، دادستان‌ ومدیرکل زندانهای استان از وضعیت کمی و کیفی نگهداری زندانیان زندان گنبد مطلع شد.

در این نشست غلامرضا سرلک مدیرکل زندانهای گلستان گزارش مبسوطی از زندانهای استان بویژه زندان گنبد و پروژه های در حال ساخت ارائه داد.

سپس دکتر عباس منصوری معاون دادستانی کل کشوراز تمامی اندرزگاهها و فعالیت های فرهنگی و قرآنی زندان گنبد بازدید و در دیدار چهره به چهره با زندانیان ضمن بررسی درخواست ها و مشکلات آنان، با مرخصی منجر به آزادی ۶۵ زندانی واجد شرایط موافقت کرد.

همچنین در این بازدید با ارفاقات قانونی توأم با رأفت اسلامی، به ۱۳۰۰ مددجو حائز شرایط مرخصی ده روزه اعطا شد و با درخواست ۸۰ نفر از زندانیان مبنی بر اشتغال بصورت رأی باز، از سوی معاون دادستانی کل کشور، موافقت شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha