شورای بهداشت و درمان زندان‌های استان کرمان برگزار شد

همزمان با هفته سلامت، شورای بهداشت و درمان اداره‌کل زندان‌های استان کرمان با حضور معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره کل، رئیس اداره بهداشت و درمان، رؤسای زندان‌ها و کارکنان بهداشت و درمان زندان‌های تابعه استان با محوریت اولویت‌های چهارگانه سازمان زندان‌ها، به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره‌کل زندان‌های استان کرمان، این شورا در راستای پیشبرد اهداف بهداشتی و درمانی در زندان‌های استان و برنامه‌ریزی جهت اولویت‌های چهارگانه سازمان زندان‌ها در محل اداره‌کل برگزار شد.

اسلام افشون معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره‌کل زندان‌های استان، در شورای بهداشت و درمان، گفت: نظم و انضباط کاری باید از اولویت‌های همکاران به ویژه همکاران بهداشت و درمان باشد. نظارت مستمر در این حوزه، دستیابی به اهداف سازمانی را بهتر میسر می‌سازد.

شورای بهداشت و درمان زندان‌های استان کرمان برگزار شد

افشون با تأکید بر اینکه بخش بهداشت و درمان از مهمترین و اصلی‌ترین حوزه‌ها در زمینه اصلاح و تربیت است، گفت: اگر فرد زندانی از نظر جسمی و روحی شرایط مناسبی نداشته باشد، نمی‌توان اقدامات اصلاحی و تربیتی مؤثری، انجام داد.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت اداره‌کل زندان‌های استان، بیماریابی، مشاوره روانشناسی، برنامه‌ریزی فصلی، واکسیناسیون، بهداشت محیط، بهداشت مواد غذایی، نظارت بر آشپزخانه، نظارت بر ایمنی کارگاه‌های اشتغال، مستندسازی اقدامات درمانی زندانیان را از جمله مواردی برشمرد که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولین و کارکنان بهداشت و درمان در زندان‌های استان، باشد.

طرح مسائل بهداشتی و درمانی مربوط به زندانیان و زندان‌ها و ارائه پیشنهادات توسط رؤسای زندان‌ها، مسئولین و کارکنان حوزه بهداشت و درمان از جمله موارد دیگری بود که در شورای بهداشت و درمان زندان‌های استان کرمان، مطرح شد.

انتهای خبر/

شورای بهداشت و درمان زندان‌های استان کرمان برگزار شد

شورای بهداشت و درمان زندان‌های استان کرمان برگزار شد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha