مدیر جدید ستاد دیه استان تهران معرفی شد

در آیین تودیع و معارفه مدیر ستاد دیه استان تهران، عباس کشانی به عنوان مدیر جدید این مرکز معرفی شد و از زحمات منوچهر رحمانی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، با حضور سیداسداله جولایی رییس هیات امنا و نایب رییس هیات مدیره، علی شمس مدیرعامل ستاد دیه کشور، علی مهربان قائم مقام و معاون اداری مالی، هادی جلالی معاون روابط عمومی و جذب مشارکت های مردمی، مراسم تودیع و معارفه مدیر ستاد دیه تهران برگزار شد.

در این جلسه سیداسداله جولایی با اشاره به نقش ستاد دیه در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گفت: تصویب قانون الزام بیمه شخص ثالث یکی از دستاوردهای مهم و ارزشمند این ستاد بود که بحمدالله موجب شد تعداد زندانیان جرایم غیرعمد تصادف به کمتر از پنجاه نفر در کل کشور برسد.

نایب رییس هیات مدیره ستاد مردمی دیه کشور ادامه داد: در حال حاضر تلاش می کنیم با مطالعات وسیع حقوقی و اجتماعی قوانین مربوط به مهریه بازنگری شده، ضمن تحکیم بنیان خانواده ها و ارزش نهادن به مقام زن، الزامات قانونی دیگر به جای زندان جایگزین شود و شاهد تعداد بالای زندانیان مهریه نباشیم.

وی با تقدیر از تلاش های منوچهر رحمانی در ارتقای آمار مددجویان آزاد شده توسط کمک های نیکوکاران همکار با ستاد مردمی دیه استان تهران، عباس کشانی را به عنوان مدیر جدید این مجموعه معرفی کرد.

در حکم عباس کشانی آمده است: به استناد مصوبه جلسه هیات مدیره کشور به موجب این حکم، مسئولیت جنابعالی به عنوان مدیر نمایندگی ستاد دیه استان تهران به مدت دو سال ابلاغ می گردد. امید است با توجه به توانمندی‌، شایستگی و تجارب ارزنده در آن ستاد مردم نهاد، در راستای اجرای مفاد مندرج در اساس نامه، دستورالعمل ها، مصوبات هیات امنای ستاد دیه استان و هیات مدیره ستاد دیه کشور و نیز خدمت به مردم به ویژه زندانیان نیازمند آبرومند جرایم غیرعمد همواره موفق و سربلند باشید.

بنا به این خبر، منوچهر رحمانی با ابلاغ سازمان زندان ها، به عنوان مدیرعامل انجمن حمایت از خانواده های زندانیان معرفی شد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha