برگزاری اولین جلسه شورای آموزش و پژوهش اداره‌کل زندان‌های همدان

به منظور ارائه گزارش طرح های پژوهشی در حال اجرا و بررسی طرح های جدید پژوهشی اولین جلسه شورای آموزش و پژوهش اداره کل زندانهای استان همدان در سال 1403 برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای استان همدان، پس از ابلاغ اولویت های سازمانی از طرف ریاست سازمان زندانهای کشور اولین جلسه آموزش و پژوهش اداره کل زندانهای استان همدان به منظور بررسی طرح های پیشنهادی منطبق بر اولویت های ابلاغی با حضور کلیه اعضا در دفتر مدیرکل زندانهای استان همدان برگزار شد.

در ابتدای این جلسه بروجنی مدیرکل زندانهای استان همدان ضمن تقدیر از اقدامات این شورا در سال گذشته و کسب رتبه برتر پژوهشی کشور در سال 1402 گفت: در اجرای تقویم آموزشی و پژوهشی سال گذشته وضعیت مطلوبی را سپری کردیم و دوره های آموزشی با کیفیتی در زمینه توانمندسازی کارکنان و آموزش های شغلی برگزار کردیم که در سال جاری نیز با برنامه ریزی و هدفگذاری های دقیق در این زمینه شاهد پیشرفت و ترقی مرکز آموزش خواهیم بود.

برگزاری اولین جلسه شورای آموزش و پژوهش اداره کل زندانهای همدان

بروجنی افزود: برگزاری دوره های آموزشی مختلف در زمینه مباحث قضایی با حضور کارکنان و قضات، دروه آموزشی تحکیم بنیان خانواده، دوره های آموزشی ویژه سربازان وظیفه و برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت ویژه کارکنان حوزه های مختلف تنها بخشی از عملکرد آموزشی اداره کل زندانهای استان همدان در سال 1402 بوده است.

برگزاری نشست های تخصصی، جذب اعتبارات پژوهشی و اجرای طرح های پژوهشی منطبق با اولویت های سازمانی، تدوین کتاب آموزشی و چاپ این کتاب برای بهره مندی کارکنان زندانهای کشور نیز بخشی از اقدامات پژوهشی اداره کل زندانهای استان همدان در سال 1402 می باشد.

برگزاری اولین جلسه شورای آموزش و پژوهش اداره کل زندانهای همدان

در ادامه این جلسه، گزارشی از روند اجرای کار در طرح پژوهشی در حال اجرای "سامانه کنترل رفتار زندانیان با به کارگیری نرم افزار ضبط صدا و تصویر" توسط دکتر میثم جهانی به عنوان مدیر پروژه ارائه و در مورد ابعاد مختلف موضوع بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

برگزاری اولین جلسه شورای آموزش و پژوهش اداره کل زندانهای همدان

بخش دیگری از این جلسه به بررسی طرح های پژوهشی سال 1403 اختصاص یافت که پس از بررسی اعضای شورا هیچ کدام از این طرح ها برای اجرا امتیاز مناسب را کسب نکرد.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha