اهتمام محلی برای اجرای اولویت مولدسازی سازمان زندان‌ها در استان آذربایجان غربی

مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی به همراه مسئولین قضایی و محلی در مناطق شهرهای سردشت و پیرانشهر از زمین در نظر گرفته شده برای احداث بازداشتگاه جدید بازدید کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندانهای آذربایجان غربی ، مراد فتحی مدیرکل زندانهای استان با همراهی مسئولین قضایی و فرماندار شهرهای سردشت و پیرانشهر از محل زمین های مناسب پیشنهادی برای ساخت و انتقال بازداشتگاه جدید در خارج از حریم این شهرها بازدید کرد .

در بازدید مدیرکل زندانهای استان آذربایجان غربی از دو زمین پیشنهادی مسئولین شهرستان سردشت با توجه به موقعیت جغرافیایی ناهموار شهرستان زمین به مساحت ۱۴۰۰۰ متر مربع در خروجی این شهر انتخاب و برای بررسی کارشناسی و طی فرایندهای لازم با ابلاغ به سرپرست بازداشتگاه جهت پیگیری محول گردید .

همچنین در حاشیه بازدید ازبازداشتگاه سردشت و در مسیر عزیمت به مرکز استان ضمن هماهنگی با رئیس دادگستری و دادستان شهرستان پیرانشهر ازز مین پیشنهادی مسئولین این شهر هم بازدید بعمل آمد .

شهرستان پیرانشهر با توجه به عدم وجود بازداشتگاه و جمعیت کیفری که در زندان نقده ۵۵ کیلومتری این شهر تحمل حبس می نمایند و مشکلات عدیده خانوادگی ، اشتغال ، نظارت و فرایندهای دادرسی نیازمند اهتمام جدی مسئولین محلی و منطقه ای با توجه به موقعیت شهرستان جهت اعطای زمین مناسب برای ساخت بازداشتگاه می باشد .

اننتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha