تابلوی اثر دست زندانی، صرف آزادی زندانیان نیازمند شد

یک تابلوی هنری اثر دستان یک زندانی حافظ به مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان در برنامه تلویزیونی محفل فروخته شد تا در امر پرداخت بدهی زندانیان نیازمند استفاده شود.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل زندان‌های استان تهران، همزمان با پخش اذان مغرب در بیست و دومین قسمت برنامه تلویزیونی محفل، نیکوکاران حاضر در این برنامه با همت عالی تابلوی کار دست یک زندانی هنرمند حافظ قرآن را به مبلغ ۱۷۰ میلیون تومان خریداری کردند.
معین رنجبر حافظ کلام الله مجید که از کارکنان نیروی انتظامی است، تابلوی اثر دستان هنرمند یک زندانی حافظ قرآن را به برنامه تلویزیونی محفل اهدا کرد و نیکوکاران حاضر در این برنامه با همت عالی این تابلو را به قیمت ۱۷۰ میلیون تومان خریداری کردند.
همچنین معین رنجبر با اشاره به حضورش در یکی از زندان های کشور و قرایت قرآن در جمع آنان گفت بعد از پایان برنامه قرآنی، مددجوی حافظ قرآن این تابلو را که اثر دستان خودش بوده، به وی هدیه داده است.
بنا به این خبر، مبلغ یاد شده، تا پایان ماه مبارک رمضان در پرداخت بخشی از بدهی زندانیان نیازمند استفاده خواهد شد تا در عید قطر نزد خانواده‌هایشان بازگردند.
شایان ذکر است: خیرین و نیکوکارانی که قصد کمک به آزادی زندانیان جرایم غیر عمد را دارند همواره می‌توانند از طریق شماره کارت 6037991899675916 در این امر خیر سهیم باشند. همچنین در صورت تمایل ضمن مراجعه حضوری به ستاد دیه استان تهران واقع در خیابان کریمخان زند، خیابان سنایی، اعرابی 5، پلاک 19، طبقه اول، شماره تلفن 88861992با نحوه ارسال کمک‌های مالی و آزادی زندانیان استان آشنا شوند.
انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha