۴۶ زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر آزاد شدند

جشن آزادی ۴۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد زندان‌های استان بوشهر و جشن گلریزان با حضور حضرت آیت الله صفایی بوشهری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر،مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری و سید محتشم حسینی مدیرکل زندان های بوشهر ،مدیران دستگاه های اجرایی و قضایی و خیرین استان در سالن اداره بنادر و دریانوردی بوشهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان های استان بوشهر،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در آیین جشن گل‌ریزان و آزادی ۴۶ نفر از زندانیان جرایم غیرعمد مالی زندان‌های استان بوشهر با قدردانی از خیران ای عرصه، اظهار کرد: همه کسانی که بانی خیر هستند به ویژه در ماه مبارک رمضان با خداوند متعال مشارکت می‌کنند.

۴۶ زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر آزاد شدند

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: در ماه مبارک رمضان همه میهمان خداوند متعال هستند و هر کار خیر در این ماه با همکاری و میزبانی حضرت باریتعالی است و آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی را واسطه‌گری خیرین در راستای نیت خداوند در این ماه با عظمت دانست و گفت بر اساس آمارها میزان بدهی برخی از زندانیان جرایم غیرعمد مالی بسیار پایین است که لازم است همگان برای آزادی این زندانیان مشارکت کنند.

۴۶ زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر آزاد شدند

در ادامه دکتر مهدی مهرانگیز رئیس کل دادگستری استان بوشهر هم با تسلیت و تبریک شهادت رزمندگان سپاه اسلام در حمله رژیم اشغالگر قدس به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهیدان عوامل انتظامی در حمله تروریستی در سیستان و بلوچستان تصریح کرد: خدمات و تلاش خیرین در عرصه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کار بسیار مهم و بزرگی محسوب می‌شود.

۴۶ زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر آزاد شدند

مهدی مهرانگیز با بیان اینکه توجه ویژه‌ای برای کاهش جمعیت کیفری در زندان‌های استان بوشهر شده است گفت: قضات، مسئولان دادگاه‌ها و دادستان‌ها در همه نقاط استان بوشهر به‌صورت مداوم از زندان‌ها سرکشی می‌کنند و ضمن توجه به مطالبات زندانیان از همه ظرفیت‌های قانونی برای آزادی آنان استفاده می‌کنند.

سپس سید محتشم حسینی در مراسم جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان بوشهر اظهار کرد: سال گذشته ۱۳۷ نفر از محکومان جرایم غیرعمد مالی با همت و کمک خیرین و نیکوکاران آزاد شدند.

۴۶ زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر آزاد شدند

وی اضافه کرد: کل بدهی این زندانیان ۳۹۹ میلیارد تومان بود که مبلغی با گذشت شاکیان و بخشی از آورده زندانی، بخشی تسهیلات بانکی و پرداخت ۱۳ میلیارد تومان کمک بلاعوض زمینه آزادی ۱۳۷ نفر فراهم شد.

حسینی با اشاره به آزادی ۴۶ زندانی خاطرنشان کرد: در جشن گل‌ریزان ۴۶ نفر از محکومین جرایم غیرعمد با بدهی ۸۶ میلیارد تومان با پرداخت ۶.۸ میلیارد تومان کمک بلاعوض با مشارکت خیرین از زندان آزاد شدند.

۴۶ زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر آزاد شدند

وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۶۴ نفر از محکومین جرایم غیرعمد در زندان هستند گفت: ۱۵۹ مرد و پنج نفر زن شامل محکومین مالی دیه، مهریه، نفقه با بدهی ۳۵۲ میلیارد تومان در حال تحمل حبس هستند که چشم انتظار خیرین و نیکوکاران برای آزادی و بازگشت به آغوش گرم خانواده هستند.

۴۶ زندانی جرایم غیرعمد استان بوشهر آزاد شدند

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha