هزینه مراسم سالگرد ترحیم صرف آزادی ۵ زندانی البرزی شد

فرزندان مرحوم «ابوالقاسم بارانی» در اقدامی خیر خواهانه با اهدا هزینه سالگرد مجلس ترحیم پدر خود به ستاد دیه استان البرز موجبات آزادی ۵زندانی را فراهم کردند. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان البرز، فتحی سرپرست اداره کل زندان‌های استان با اعلام این خبر افزود: یکی از دعاهای ماه مبارک رمضان دعا برای آزادی اسیران و زندانیان است و مشارکت در آزادی زندانیان بدهکار مالی و جرایم غیر عمد می تواند یکی از بهتر اعمال این ماه باشد.
فتحی افزود: کمک به آزادی یک زندانی در حقیقت کمک به حفظ نهاد خانواده است، چرا که با حضور سرپرست خانواده در زندان، امکان فروپاشی این نهاد به دلایل متفاوت بسیار زیاد است.
سرپرست اداره کل زندان‌های استان البرز ضمن تقدیر و تشکر از خیرینی که در امر خداپسندانه کمک به آزادی زندانیان بدهکار مالی پیش قدم هستند گفت: مراسم سنتی و معنوی جشن گلریزان جهت جمع آوری کمک های مردم نوع دوست برای کمک به آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد، امسال نیز همچون سال‌های قبل به همت ستاد دیه استان برگزار می‌گردد و من از همه خیرین دعوت می کنم تا با حضور در این مراسم زمینه آزادی زندانیان نیازمند را فراهم کنند.
فتحی با اشاره به رسم کهن پهلوانان ایران گفت: سنت حسنه گلریزان از مراسم پهلوانان زورخانه اقتباس شده است که در ایام مختلف سال مخصوصا ماه مبارک رمضان و در آستانه سال نو برگزار می کرند تا کمک های خود را برای اهدا به فقرا جمع آوری کنند.
گفتنی است مراسم گلریزان ستاد دیه استان روز شنبه مورخه ۱۸ فروردین ماه در ستاد دیه استان البرز واقع در بلوار انوشیروان شرقی، پس از اقامه نماز مغرب برگزار خواهد شد و خیرین و مردم نیکوکاری که امکان حضور در این مراسم را ندارند می‌توانند کمک‌های خود را با هر مبلغی جهت مشارکت در آزادی زندانیان بدهکار مالی، به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۴۴۰۳ و یا شماره حساب ۰۲۱۶۰۸۰۴۶۷۰۰۸ نزد بانک ملی به نام ستاد مردمی دیه استان البرز واریز کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha