حمایت ۱۵ میلیارد ریالی مرکز خدمات اجتماعی زنجان از زندانیان آزادشده

مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج زندان‌های زنجان با کمک خیرین و نیکوکاران در سال گذشته توانست نزدیک به یک و نیم میلیارد تومان از زندانیان آزاد شده و خانواده‌های زندانیان نیازمند حمایت کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی اداره کل زندان‌های استان زنجان، حجت الاسلام والمسلمین بنیادی مدیر کل زندان‌های زنجان با اعلام این خبر گفت: با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی و تلاش حداکثری در کاهش بازگشت مجدد زندانیان آزاد شده به زندان ،مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج توانست نزدیک به یک و نیم میلیارد تومان از خیرین و نیکوکاران فهیم استان جذب و در چهار چوب مرکز نیکوکاری در جهت رفع مشکلات زندانیان آزاد شده و خانواده زندانیان نیازمند هزینه کند.

بنیادی افزود: زندانیان آزاد شده و خانواده زندانیان نیازمند به دلیل شرایط اقتصادی و اجتماعی نیازمند بیشترین توجه و حمایت هستند که در این راستا تلاش گردیده علاوه بر خدمات ارائه شده از سوی انجمن‌های حمایت، مرکز خدمات اجتماعی و مراقبت بعد از خروج نیز با جذب منابع خیرین از این افراد حمایت کند.

مدیر کل زندان‌های زنجان اظهار کرد: کمک به آزادی زندانیان نیازمند ،پرداخت هزینه اجاره منزل خانواده زندانی، پرداخت ودیعه مسکن خانواده زندانیان، حمایت‌های تحصیلی از فرزندان زندانی، حمایت‌های بهداشتی و درمانی، بازسازی منزل مسکونی و تامین لوازم خانگی، توزیع بسته‌های غذایی و کمک‌های نقدی و سرکشی مستمر به خانواده زندانیان آزاد شده از مهم‌ترین محورهای حمایتی مرکز خدمات اجتماعی در سال گذشته بود .
لازم به توضیح هست در کنار حمایت‌های صورت گرفته در سال ۱۴۰۲ بیش از ۷۱ زندانی آزاد شده در قالب اعتبارات تبصره ۱۸ و وجوه اداره شده به بانک‌های عامل استان معرفی شدند.

انتهای خبر/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha